×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 تامین آب شرب شهر هشتگرد پایدار شد
تارانیوز

به گزارش تارا نیوز، حمیدرضا نامداری با اشاره به اتمام عملیات حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید در شهر هشتگرد گفت: با ورود یک حلقه چاه جدید به مدار بهره برداری، میزان ۲۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید آب منطقه افزوده شد.

وی در ادامه افزود: چاه جدید الحفر میدان بسیج شهر هشتگرد، با تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان امور ، طی مدت زمان ۱۸ ساعت تجهیز و وارد مدار بهره برداری شد. مدیرعامل آبفا البرز بیان کرد: با توجه به تنش آبی سال گذشته ، اقدامات فنی و عمرانی متعددی از جمله حفر ، احیاء و مهندسی مجدد چهار حلقه چاه و اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه و خط انتقال شهری و روستایی منطقه هشتگرد مجموعا” به طول ۲ هزار و ۹۲۷ متر در راستای تأمین آب شرب مورد نیاز ساکنان فهیم منطقه و ایجاد تعادل در شبکه توزیع طی چهار ماه نخست سال جاری تاکنون انجام شده است.

نامداری در پایان با تأیید اقدامات عمرانی فوق تصریح کرد : خادمان مردم در شرکت آبفا البرز به صورت شبانه روزی و با تمام توان درصدد کسب رضایت مشترکان هستند ،

لیکن با توجه به استقرار گرمای کم سابقه دما بر کشور و افزایش مصرف آب و برق ، مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب از سوی مردم نقش بسزایی در گذر از بحران کم آبی موجود خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});