×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسوولان‌ استانی برای رفع مشکلات بخش آسارا پای کار بیایند
تارانیوز

به گزارش تارا نیوز ؛ علی قاسم پور در جلسه شورای اداری شهرستان کرج که در سالن جلسات بخشداری با حضور اعضای شورای شهرستان و بخشدار آسارا، شهردار آسارا و دیگر مسوولان برگزار شد ضمن پرداختن به شاکله شورای شهرستان و تاثرگذاری آن اظهارداشت: شهرستان کرج به دلیل مرکزیت استان و با وجود تعداد جمعیت بسیاری که در خود دارد به عنوان مرکز استان و قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی چندین استان و همچنین جغرافیای خاص خود حدود ۷۰ درصد جمعیت البرز در مرکز شهرستان کرج حضور داشته و مشکلات با استان تهران در بسیاری از جهات مشترک است.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج اذعان کرد: به دلیل این نزدیکی مشکلات تهران نیز به دوش استان البرز است که از جمله می‌توان به ترافیک سنگین این استان اشاره کرد.

قاسم پور با اشاره به باریک کردن راه جاده چالوس و بستن راه بدون هیچ دلیلی تصریح کرد: در ترافیک ایجاد شده ای که به این دلیل ایجاد می شود و هیچ مبنا و معیاری برای باریک کردن مسیر نمی یابیم چرا که فقط راه باریک می شود و همه خودروها وارد جاده می شوند و منعی برای ورود خودروها وجود ندارد

وی تاکید کرد: آنجایی که ما می‌گوییم به نمایندگان مردم و دلیل وجود جنبه های شورایی توجه نمی کنند همین‌جاست ماباید مشکلات را از جمله مشکلات جاده را مدیریت کنیم و این مسائل را حل کنیم و به طور کامل تمام کنیم. قاسم پور با اشاره به مشکلات طرح های، حریم رودخانه محور کندوان و .‌‌ ..‌ ‌افزود: مدیران بخش های مختلف باید در چنین جلساتی برای رفع مشکلات حضور پیدا کنند و حضور اصحاب رسانه در این جلسه دلیل بر این مهم است که خود ببیند که برخی مسوولان پیگیر بوده و برخی بدون‌توجه هستند و حتی در جلسات شرکت نمی‌کنند ‌.

وی تاکید کرد: با این رویه مشکلات مردم جاده چالوس رفع نمی شود ما پای کار بوده و اهل تعامل هستیم و باید با سنجش مشکلات را رفع و راه کارهای لازم را ایجاد کنیم.

رئیس شورای شهرستان کرج بیان کرد: مشکلات را باید شنید و بپذیریم و کار را به جلو ببریم و هر مسوولی باید در حوزه خود به وظایفش بپردازد تا امور بر مدار توسعه و حرکت انجام شود و برای بازه زمانی نیز باید اندیشه کرد تا وقت مردم هدر نرود .

وی در بخشی دیگر با اشاره به تاثیر و تاثر از تصمیمات جاده چالوس در حوزه مازندران اظهار کرد: ما نیز باید در این زمینه ورود پیدا کرده و نقش مربوط به خود را داشته باشیم.

موضوع مسکن، خارج از بافت، منابع طبیعی و محیط زیست از دیگر مشکلاتی بود که رئیس شورای شهرستان از آن یاد کرد و گفت: در کنار مشکلات باید احوال و زندگی مردم‌نیز دیده شود و بخشی از کار باید بر عهده مردم و بخشی باید بر عهده حاکمیت باشد و حاکمیت نیز نباید به دلیل کمبود بودجه مشکلات را بر زمین بگذارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});