×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
منابع طبیعی هیچ مماشاتی در برخورد با متصرفین انفال ندارد
تارانیوز

به گزارش تارا نیوز، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج با اعلام این خبر بیان داشت: بر اساس حکم دستگاه قضایی و صورتجلسه صادر شده مبنی بر رفع تصرف و قلع و قمع در خصوص تصرفات و احداث سازه در قسمتی از اراضی ملی پلاک  ۲ اصلی بخش آسارا موسوم به کندر، نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و واحد مهندسی و نقشه‌برداری اداره منابع طبیعی شهرستان کرج به منظور تعیین حدود تصرفات با دستور قضایی معاونت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به همراه عوامل اجرایی کلانتری آدران به محل اعزام شدند.

«علی بابازاده» اعلام کرد: با اجرای مفاد تبصره یک ماده ۵۵قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور تمام مرز کشی‌ها، حفاظ و نرده‌های فلزی موجود و ساختمان‌های احداثی از محدوده خارج گردید.

وی ضمن تشکر از نیروهای یگان حفاظت شهرستان کرج و نیروهای اعزامی از مرکز استان گفت: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج هیچگونه مماشاتی در برابر متصرفین انفال نخواهد داشت و با تمام قوا در برابر تخریب و تصرف اراضی ملی خواهد ایستاد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج در پایان از شهروندان البرزی خواست گزارش تخریب و تصرف اراضی ملی را به تلفن‌های  شبانه‌روزی یگان حفاظت منابع طبیعی ۱۳۹ و ۱۵۰۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});