×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
واکنش مدیریت شهری کرج به حواشی تبلیغ اتوبوس‌های برقی توسط یک بلاگر
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز؛علی قاسم‌پور ظهر امروز _چهارشنبه هفدهم مرداد_ در جمع اصحاب رسانه با اشاره به رعایت حق و حقوق و شأن خبرنگاران در مدیریت شهری، اظهار کرد: در دوره اول شورای شهر و نیز حالا می‌گویم هیچکس حق ندارد بین رسانه‌های منتقد و غیرمنتقد خط کش بگذارد یا با ابزار پول یار جمع کند، چراکه انتقاد را باید پذیرفت و برای حل مشکل تلاش کرد.وی در خصوص طرح استیضاح شهردار کرج که در جلسات قبل مطرح شد، افزود: در جلسات گذشته بین چند اعضای شورا سوال از شهردار مطرح و منتج به طرح استیضاح شهردار شد، اما در صحن جلسه شورا استیضاح شهردار به حد نصاب نرسید و این مسئله از صحن جلسه خارج شد؛ امروز برخی از اعضای شورا مجدد این موضوع را مطرح کردند.

سخنگوی شورای شهر کرج در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر واکنش اعضای شورا نسبت به کلیپی که شهرداری کرج برای تبلیغات اتوبوس‌های برقی از بلاگر خاصی استفاده کرده است و در فضای مجازی وایرال شده و حاشیه‌هایی به دنبال داشته است، تصریح کرد: هفته گذشته این موضوع توسط سه تن از اعضای شورا در جلسه علنی شورای شهر به شهردار در دو باب، رعایت نکردن شئونات ظاهری و حرفه‌ای تذکر داده و شهردار هم متذکر شد ریالی بابت این موضوع پرداخت نشده است.

قاسم‌پور با بیان اینکه بنده معتقدم مدیریت شهری با عملکرد خوب خود می‌تواند پروژه‌های شهری ر در معرض نمایش شهروندان بگذارد، ادامه داد: رسانه‌ها در رسالتی که دارند و اطلاع‌رسانی به موقع در اولویت است.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری در برندینگ شهری سوپرمارکت یا فروشگاه اینترنتی نیست، در واقع شهرداری و شورای شهر یک پکیج هستند و برای دیده شدن نیاز به کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی ندارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: برای دیده شدن نیاز به این است که پروژه‌های شهری و خدمات مطلوب به درستی به شهروندان ارائه شود و مردم خود عملکرد شهرداری کرج را لمس کنند، اینگونه است که مدیریت شهری دیده خواهد شد چراکه ما سوپر مارکت نیستیم بلکه مدیریت و بخشی از حاکمیت هستیم.

قاسم پور در واکنش به حادثه تصادف عابر با خط ویژه بی آر تی که منجر به فوت شده است، عنوان کرد: به خانواده خانم علیزاده تسلیت عرض می‌کنیم و ابراز تأسف داریم، از مردم هم خواهش می‌کنیم قوانین عبور و مرور از خط ویژه را رعایت و از محل‌های مجاز عبور کنند.

وی گفت: در خصوص اجرای خط ویژه اتوبوس در خیابان شهید بهشتی انتقادهای دوگانه در اجرای این پروژه وجود دارد، نگاه رضایت شهروندانی که از اتوبوس‌های برقی استفاده می‌کنند و برخی که نگاه انتقادی و بدبینانه‌ای از بیرون به این پروژه دارند که آن هم به دلیل ایجاد ترافیک در شهر است.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اجرای خط ویژه در کلان‌شهر کرج از الزامات حمل‌ونقل ارزان و پاک بود، اظهار کرد: کلان‌شهر کرج باید با مدیریت اداره شود؛ بنابراین ترافیک همچنان در شهر خواهد بود چراکه حمل‌ونقل عمومی و خط ویژه از واجبات است تا مردم کمتر خودروهای شخصی را در سطح شهر بیرون ببرند و از حمل‌ونقل ارزان و پاک استفاده کنند که این موضوع باید فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});