×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رصد و پایش مستمر قیمت های ۱۰۰ قلم کالای ضروری البرز
تارانیوز

به گزارش تارا نیوز، دبیر کارگروه تنظیم بازار استان البرز گفت: طبق برنامه ریزی وزارت صمت و دستورالعمل‌ موجود برای استان ها، رصد هفتگی بازار و پایش مستمر قیمت های ۱۰۰ قلم کالای اساسی و ضروری موجود در بازار استان نیز در حال انجام است و حفظ ثبات بازار در دستور کار همه دستگاه‌های مسئول می باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: در همین چارچوب برنامه نظارت بر بازار استان با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها همچون جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و…، در حال انجام است و مستند به آمار موجود، غالب کالاهای عرضه شده در سطح بازار از ثبات قیمت برخوردار بوده است.

انصاری در توضیح دلایل تغییر قیمت سیمان در سطح عرضه گفت: همزمان با افزایش تقاضا در سطح بازار، روند تامین این کالا به سبب بروز برخی محدودیت های ایجاد شده در حوزه تولید که منبعث از ناترازی انرژی و تعطیلی بالاجبار واحدهای تولیدکننده در ایام هفته است، شاهد این تغییرات قیمتی هستیم که طی چند روز آینده این مشکل مرتفع و قیمت ها متعادل خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: در مذاکرات انجام شده با تعدادی سرمایه‌گذار خارجی در تلاش هستیم امکان احداث یک واحد بزرگ صنعتی تولید لاستیک را در استان البرز فراهم آوریم و در این راستا گام خوبی برداشته شده که امیدواریم بزودی منتهی به نتیجه شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});