×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایجاد شبکه آبی پایدار تا ۱۴۳۰ برای استان البرز
تارانیوز

به گزارش تارا نیوز، حمیدرضا نامداری ظهر امروز _دوشنبه پانزدهم مرداد_ در آئین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به شهرستان نظرآباد که با مشارکت شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان البرز با هدف برخورداری مردم شهرستان نظرآباد از آب سد طالقان برگزار شد، اظهار کرد: خرسند هستیم که با بهره‌برداری و اجرای این طرح که با حمایت‌ها و پشتیبانی استاندار البرز و نمایندگان استان صورت گرفت کام مردم شهرستان نظرآباد را شیرین کرده‌ایم.

وی افزود: با اجرای این پروژه که انتقال آب سد طالقان به شهرستان‌های غرب به خصوص نظرآباد از مطالبات بحق مردم بود با همکاری آب منطقه‌ای البرز و ظرفیتی که برای این شهرستان ایجاد شد مشکل آب پایدار را عملاً تا سال ۱۴۳۰ رفع کرد.

مدیر عامل آبفای البرز با اشاره به اینکه در سال گذشته دو مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان البرز شاهد تنش‌هایی در وضعیت توزیع آب بود، ادامه داد: به دلیل محدودیت‌هایی که در منابع تأمین داشتیم در سال گذشته برنامه‌های جدی را تنظیم کردیم تا ظرف یک سال مشکلات تأمین آب و توزیع عادلانه در سطح استان را برطرف کنیم.

نامداری عنوان کرد: با اجرای این پروژه و ساخت این مخزن وضعیت تأمین و کیفیت آب در شهرستان نظرآباد ارتقای چشمگیری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه به‌رغم محدودیت‌هایی که امسال در تأمین آب و منابع آبی داشتیم میزان تأمین آب سه برابر شده است، گفت: با ظرفیت‌های ایجاد شده با حفر چاه‌های جدید و توسعه اصلاح شبکه مشکل کمبود آب برطرف شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز اضافه کرد: با اجرای این پروژه در سال گذشته در مجموعه شهرستان نظرآباد، ۱۴ کیلومتر فقط شبکه توزیع و انتقال آب را احداث و یا اصلاح و بازسازی کردیم و وضعیت آبرسانی به نظرآباد اصلاح بهبود یافت.

نامداری با بیان اینکه طی این مراسم، یک باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۵۰۰۰ مترمکعب و ۲۷۰۰ متر خط انتقال آب به بهره برداری می‌رسد، گفت: با بهره‌برداری از این مخزن، شاهد افزایش ظرفیت تولید و توزیع آب در منطقه به میزان ۱۰۰ لیتر بر ثانیه هستیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});