×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
احداث سالن ورزشی چند منظوره فردیس در سال جاری
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، فرامرز گلخو مدیر منطقه ۲ شهرداری فردیس در حاشیه افتتاحیه بوستان اتحاد در جمع خبرنگاران به مهمترین پروژهای شاخص در منطقه اشاره کرد و گفت: از پروژه های مهم که سال گذشته طراحی آن صورت گرفت احداث پارک «محله پیک» است که کلنگ زنی آن در آینده ای نزدیک انجام می شود و تا پایان سال نیز به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه افزود: احداث یک مجموعه ورزشی سال گذشته مصوب شد که این مجموعه شامل سالن فوتبال و بسکتبال، والیبال بصورت مشترک دارد همچنین کاربرهای ورزش های مرتبط از جمله سالن بدن سازی و پینگ پنگ را می توان نام برد که در ظرف دو ماه آینده اجرا می شود.

گلخو در بخش دیگری از سخنانش به ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه ۲ اشاره کرد و گفت: قردادی با یک شرکت پیمانکاری بسته شده است که این شرکت در بحث جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز ورود می کند و تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی به روکش آسفالت و جمع آوری زباله ها درمناطق کم بر خوردار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر محله های کم برخوردار منطقه ۲ آسفالت خوبی دارد و بالغ بر ۸۰ درصد روکش و جدول گذاری شده است و در جمع آوری زباله در این مناطق مشکلی نداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});