×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توسعه سرانه‌های فرهنگی و فضای سبز فردیس در سالجاری
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز ،محمد رضا احمدی نژاد در حاشیه آیین افتتاحیه بوستان اتحاد در شهرک رزکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بوستان اتحاد یکی از بوستان‌های قدیمی این شهرک است و نیاز به بازسازی داشت و معاونت عمران منطقه نسبت به بازسازی آن اقدام کردند.
احمدی نژاد با اعلام اینکه بوستان اتحاد شهرک رزکان در مدت ۵ ماه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال بازسازی شده است، افزود: بهسازی سرویس‌های بهداشتی، تعویض لوازم بازی کودکان و لوازم تندرستی، ایجاد روشنایی، اجرای جدولگذاری، پیاده رو سازی، آسفالت و کفپوش از جمله اقداماتی بودکه در عملیات بهسازی این بوستان انجام شده است.
شهردار فردیس درپاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه پروژه های دیگری در دستور کار دارید، گفت: پروژه هایی که بزودی به بهره برداری می رسد قرآئت خانه ای که مشرف به مسجد رزکان در حال اتمام است ، تقاطع غیر همسطح شهید کچویی و تهرانی مقدم که بزودی عملیات عمرانی آن شروع می شود.
وی با اشاره به اینکه منطقه رزکان نسبت به سایر مناطق فردیس سرانه مناسبی دارد، افزود: در سال جاری چندین بوستان در مناطق فردیس از جمله منطقه ۱ و ۲ طراحی شده که در مرحله عقد قرداد هستیم.
احمدی نژاد در پایان گفت: از دیگر پروژه های در دست اقدام شهرداری فردیس کلنگ زنی مجموعه فرهنگی و فضای سبز منطقه اسکویی و پروژه های رفاهی تفرحی فضای سبز، پارک شهدای اقتدا، پارک خطی راه آهن و پارک گذر فردوس که در آینده ای نزدیک اجرا می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});