×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیین افتتاح لوپ شرق به جنوب پل ۱۲ فروردین کرج (سه‌راه رجایی‌شهر)

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، مسعود محمدی رییس شورای اسلامی شهر کرج در آیین افتتاح لوپ شرق به جنوب پل ۱۲ فروردین (سه راه رجایی شهر) با اشاره به اینکه مدیریت شهری برای افزایش رضایتمندی شهروندان تکمیل پروژه های بزرگ عمرانی کرج را در الویت قرار داده است، اظهار کرد: روند تکمیل پروژه های عمرانی که در گذشته نیمه تمام مانده بود مدیریت شهری کرج ساخت این پروژه ها را شتاب بیشتری داده است.

وی با اشاره به اینکه خط اتوبوس تندرو شهر کرج ۲۰ روز پیش به بهره برداری رسید، افزود: امروز نیز شاهد افتتاح کنار گذر تقاطع غیر همسطح سه راه رجایی شهر بودیم که موانع ترافیکی این محدوده برداشته شد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج توسعه حمل و نقل شهری و روان سازی ترافیک از اولویت های شورای ششم برشمرد و گفت: این تقاطع یکی از مطالبات شهروندان بود که امروز با افتتاح آن شاهد روان سازی ترافیک در این محدوده هستیم .

ین

 

در ادامه این مراسم محمدرضا ناصرخاکی معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با بیان اینکه مراسم پروژه لوپ شرق به جنوب پل ۱۲ فروردین به عنوان یکی از الزامات تکمیل کننده است، اظهار کرد: این طرح در محور شهید بهشتی به خصوص حد فاصل پل شهید آجرلو تا دهقان ویلا مد نظر قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: اگرچه حجم این پروژه بالا نبود اما معارضات آن در بخش های مختلف برق، گاز که اکنون نیز در قسمت ضلع شمالی خیابان شهید بهشتی مشغول کار هستند بسیار بود و امیدواریم بحث اتصال گاز نیز سریع تر انجام شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

ناصرخاکی با تاکید بر اینکه با افتتاح این لوپ شاهد کاهش زمان در انتقال خودروها به قسمت جنوبی بولوار یادگار امام، خواهیم بود، افزود: امید است ثمره ترافیکی آن برای مردم قابل مشاهده باشد و همچنین مسائل مربوط به محیط زیست را حاصل کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در پایان گفت: پروژه لوپ شرق به جنوب پل ۱۲ فروردین (سه راه رجایی شهر) با دو هزار متر مکعب بتن ریزی، ۸۰ تن آرماتوربندی، هفت هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی و صرف ۶۰۰ تن آسفالت به بهره برداری رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});