×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشریح شهردار کرج  از علت حادثه در خط ویژه تندرو کرج
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، مهرداد کیانی ظهر امروز_ دوشنبه هشتم مرداد_ در حاشیه افتتاح پروژه لوپ سه راه رجایی شهر کرج در جمع اصحاب رسانه، در خصوص حادثه‌ای که به تازگی برای عابر پیاده در خط ویژه تندرو ره داد، اظهار کرد: به طور قطع هر پروژه‌ای که در شهر به بهره‌برداری می‌رسد با مشکلات و نا هماهنگی‌هایی مواجه است.

وی افزود: دو مورد حادثه‌ای که طی روزهای گذشته در خط ویژه تندرو کرج رخ داد، یکی عبور عابر پیاده از محل غیرمجاز خط عابر پیاده بود و دیگری ورود خودروی سواری به محدوده عنوان شده که موجب تصادف در این بخش شده است.

شهردار کرج با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف شهری باید در اولویت باشد، خاطرنشان کرد: افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان با مدیریت شهری بیش از گذشته ضروری است، چراکه موضوع استفاده از اتوبوس‌های تندرو با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده و این خط در حال حاضر رایگان است.

کیانی اضافه کرد: سیستم خط ویژه کرج با کیفیت بالایی به بهره‌برداری رسیده است، از این رو از شهروندان و رسانه‌ها تقاضا داریم در حوزه فرهنگ‌سازی همراه مدیریت شهری باشند تا به زودی شاهد بهره‌برداری حداکثری از این پروژه باشیم.

وی گفت: ظرفیت عبور و مرور به لحاظ فنی و استاندارد در خط ویژه تندرو دیده شده است و اگر مردم از محل‌های مجاز عبور کنند و خودروها نیز وارد محدوده خط ویژه نشوند، مشکلی پیش نمی‌آید.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});