×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲ زمین استاندارد گلف در تهران وجود دارد

به گزارش تارا نیوز، مهرداد جمشیدی ظهر امروز پنج شنبه در حاشیه نشست خبری مجمع انتخاباتی هئیت گلف استان البرز با اشاره به اینکه ارتقاع چند پله‌ای هیئت گلف استان البرز قابل تقدیر بوده است، اظهار داشت: استان البرز دارای فرصت‌ها و‌ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید در راستای کمک به هیئت‌های ورزشی و الگوسازی ورزش برای جوانان و نوجوانان در سطح جامعه استفاده شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فعالیت‌های گلف در زمین چمن گلف ورزشگاه انقلاب و اخیرا زمین گلف مجموعه آیلند تهران انجام می‌شود، افزود: استان البرز به دلیل نزدیکی به پایتخت می تواند از این زمین ها به نحو احسن استفاده کند.

دبیر فدراسیون گلف کشور گفت: فضاهای سبز بسیار زیادی در استان البرز وجود دارد که هیئت گلف البرز می تواند از آن برای فعالیت های خود استفاده کند.

جمشیدی با بیان اینکه در طول سنوات گذشته در ورزش کشور افت شدید ورزش به دلیل ابتلا به حواشی غیر ضروری صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ورزشکاران و‌مسئولین از این حواشی باید پرهیز کنند تا ورزش کشور بتواند با فکر و ذهن باز به جایگاه‌های جهانی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه هیئت گلف البرز در سنوات گذشته به دلیل نبود زیر ساخت‌ها و نبود امکانات ورزشی زیر سایه استان تهران بوده و از امکانات استان تهران استفاده می‌کرده است، افزود: اما امروز با تقویت زیر ساخت‌ها در زمینه مینی گلف خودکفا شده و هر ۴ رشته گلف، وودبال، مینی گلف و کروکت در این استان فعال است.

وی بیان کرد:فدراسیون گلف هر سال در برنامه توسعه ۴ ساله ی خود در ۷ محور مختلف استعداد یابی ،توسعه ورزش همگانی، توسعه قهرمانی و اعزام های برون مرزی و‌ غیره نیز مطابق با سنوات گذشته تقویم ورزشی سالیانه خود را با ۱۳۰ آیتم اجرایی تدوین نموده است که ۸۰ درصد از فعالیت های ۴ ماهه نخست سال آن به اجرا درآمده است.

دبیر فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه به زودی اردوی تدارکاتی انتخاباتی برای تیم‌های ملی بانوان و اعزام‌ برون مرزی انجام خواهد شد، گفت: مسابقات قهرمان کشوری آقایان نیز در تابستان امسال در سه رده زیر ۱۸ سال و ۱۸ تا۵۵ و بالای ۵۵ سال نیز انجام می‌شود که در استان‌ آذربایجان سرقی و شهر تبریز در شهریور ماه میزبان مسابقات قهرمانی رشته وودبال در کشور هستند.

وی در ادامه با توجه به اینکه برای احداث زمین گلف نیاز به مساحتی بالغ بر ۶۰ هکتار زمین است و متاسفانه این مساحت در کشور به سختی یافت می‌شود، بیان کرد: در سال گذشته مجموعه آیلند در پرند با مشارکت بخش خصوصی و مشاورت فدراسیون گلف کشور افتتاح شد که در استان تهران در حال حاضر ۲ زمین گلف وجود دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه برنامه جدید استعدادیابی به مدت ۶ ماه در دستور کار قرار گرفته است و ۲۹مربی استعدادیاب از ۲۵ استان کشور فعالیت خواهند کرد که پیش بینی می شود ۵۰۰ نفر به جامعه آماری ورزشکاران زیر ۱۸ سال گلف کشور اضافه خواهد شد، افزود: استان البرز در ارزیابی سال گذشته رتبه دهم را در هیئت‌های گلف در کشور از آن خود کرده است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});