×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری مسابقه فوتبال برای «انسانیت» در البرز
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، حمید کریمی در خصوص برگزاری این مسابقه اظهار کرد: در جامعه شاهد این هستیم که افراد دردمند و آسیب دیده با جرائم غیر عمد گرفتار در بند هستند که اغلب این افراد با وجود رضایت ولی دم و عدم قصاص به دلیل عدم توانایی پرداخت دیه، جان خود را از دست داده اند.

وی در ادامه افزود: در بین این افراد ۴ زندانی که موفق به جلب رضایت خانواده مقتول شدیم، برای پرداخت دیه میلیاردی نیازمند یاری مردم و خیرین هستیم تا تولد دوباره ای برای این ۴ انسان دربند رقم بخورد.

کریمی گفت: در این راستا «مسابقه ای به نفع انسانیت» برنامه ریزی شده که بین تیم های نام آوران و بزرگان فوتبال ایران و تیم شهدای رزکان استان البرز در باغستان کرج، ورزشگاه انقلاب برگزار می‌شود.

رئیس مجموعه خیریه اصناف البرز با تاکید بر اینکه این مسابقه  با هدف پرداخت دیه  و آزاد کردن ۴ زندانی البرزی برگزار می شود، افزود: هماهنگ شده از ساعت ١٧ در تاریخ جمعه ٢٢ تیر ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب با حضور پیشکسوتان تیم ملی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ورود بانوان به ورزشگاه انقلاب بلامانع است، گفت: خانه مطبوعات استان البرز، اداره کل ورزش جوانان و هیئت فوتبال استان،  صدا و سیما، مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان، بزرگان و نام آوران فوتبال کشور، مرکز نیکوکاری جامعه فوتبال البرز و مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز در این امر خیر شرکت کرده و از جمله حامیان برگزاری  مسابقه به نفع انسانیت هستند،

کریمی ضمن دعوت از مردم و عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی برای حضور و شرکت در این امر خیر، اضافه کرد: هموطنان و خیرین می‌توانند با واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۲۴-۵۰۴۴ مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان البرز در نجات ۴ انسان مشارکت کنند.

مسابقه‌ فوتبال بین تیم‌های نام‌آوران و بزرگان ایران و تیم شهدای رزکان البرز

منصور بیک وردی رئیس هیئت فوتبال استان البرز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام شده در هیئت فوتبال استان البرز و ایجاد برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا تحولات اساسی در حوزه‌های گوناگون این هیئت انجام شده است، اظهار کرد: بالغ بر ۲۰ تیم در رده های مختلف سنی فوتسال و فوتبال هم آقایان و هم بانوان در استان مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور ۳۶ داور فعالیت دارند که از این تعداد ۴ داور جزو استان البرز هستند، عنوان کرد: امروز با توجه به مشکلات داوری کشور که در بخش پشتوانه سازی وجود دارد، با پیگیری‌های صورت گرفته‌ کمیته داوران البرز توانسته‌اند حرفی برای گفتن در کشور داشته باشند.

بیک وردی به فعالیت ۲۰ تیم فوتبال در سطح کشوریاشاره کرد و گفت: بسیاری از استان‌های کشور حسرت داشتن برخی از دوستان و مسئولان البرز را دارند که مردانه پشت فوتبال این مملکت ایستاده اند.

بیک‌وردی با توجه به برگزاری مسابقه‌ به نفع انسانیت که بین تیم‌های نام‌آوران و بزرگان فوتبال ایران و تیم شهدای رزکان البرز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود، گفت: این مسابقه روز جمعه ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۷ به صورت پخش مستقیم و به نفع آزادسازی زندانیان محکوم به قصاص که توانسته‌اند رضایت شاکیان را جلب کنند برگزار می شود.

وی در پایان سخنانش گفت: هیئت فوتبال البرز تا کنون حدود ۲۸۰ تیم را ساماندهی و ۲ هزار مسابقه رسمی در استان برگزار کرده است.

انتهای پیام/

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});