×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عملیات بازسازی بوستان اتحاد فردیس به اتمام رسید
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، فرامرز گلخو ، از اتمام عملیات اجرایی بوستان اتحاد شهرک رزکان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه بوستان اتحاد یکی از بوستان‌های قدیمی این شهرک است و نیاز مبرم به بازسازی داشت، همکارانم در معاونت عمران منطقه در راستای بهبود خدمات دهی به شهروندان خصوصا در فصل تابستان که میزان استفاده از پارک‌ها بیشتر است، نسبت به بازسازی آن اقدام کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه بوستان اتحاد شهرک رزکان با اعتبار حدودا ۱۰۰ میلیارد ریال بازسازی شد، عنوان کرد: بهسازی سرویس‌های بهداشتی، تعویض لوازم بازی کودکان و لوازم تندرستی، ایجاد روشنایی، اجرای جدولگذاری، پیاده رو سازی، آسفالت و کفپوش از جمله اقداماتی است که در عملیات بازسازی بوستان اتحاد انجام شده است.

به گفته مدیر منطقه ۲ شهرداری فردیس، در حال حاضر عملیات بازسازی فضای سبز بوستان اتحاد در حال انجام است و به زودی به اتمام می‌رسد.

وی همچنین از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان‌های اطراف بوستان اتحاد در مساحت ۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع و خیابان چهارم شرقی شهرک وحدت در مساحت هزار و ۳۵۰ متر مربع خبر داد و افزود: همچنین عملیات جدول گذاری کوچه‌های شهرک شهید رستمی و بلوار بهار آزادی به متراژ هزار و ۱۰۰ متر طول نیز به انجام رسید.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});