×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۲ پروژه راهداری در استان البرز بهره برداری می شود
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، گودرز محمودی مدیر این اداره کل با اعلام این مطلب افزود: همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۲۲پروژه راهداری که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اجرایی شده است، در سطح استان به بهره برداری می رسد.
محمودی تصریح کرد: این پروژه ها شامل: تعریض لاین شمال و جنوب آزادراه تهران-کرج-قزوین به طول ۴ کیلومتر، نصب نیوجرسی در رفوژ میانی آزادراه به طول ۲ کیلومتر، ایمن سازی محور کیانمهر- ماهدشت با انجام اقداماتی مانند احداث ۵ کیلومتر روشنایی، دوربرگردان و نصب نیوجرسی، روکش آسفالت لاین جنوبی آزادراه تهران-کرج-قزوین به طول ۱۰ کیلومتر، محور نجم آباد- اشتهارد به طول ۶ کیلومتر و محور اشتهارد-بوئین زهرا نیز به طول ۶ کیلومتر می شود.

وی افزود: دیوارچینی و نصب نیوجرسی به طول ۱۵ کیلومتر، مرمت و بازسازی ۲ دستگاه گالری در پیچ آینه، احداث دیوار حائل و ضامن به طول ۲ کیلومتر، روکش آسفالت محور شهرستانک- آزادبر به طول ۶ کیلومتر از پروژه های اجرا شده در محور کرج- چالوس می باشد.
محمودی افزود: بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی کوشکذر به طول ۲/۵(دوو نیم) کیلومتر، قاسم آباد بزرگ به طول ۳ کیلومتر، ولیان به اسکلدره به طول ۳ کیلومتر و بهسازی محور سهیلیه از راه آهن به سه راه لشکرآباد به طول ۲/۵(دو ونیم) کیلومتر، همچنین بهسازی و روکش آسفالت ۱۲/۵(دوازده ونیم) کیلومتر راه روستایی در بالا طالقان و ۴ کیلومتر در پایین طالقان و همچنین روکش آسفالت محور اصلی طالقان به طول ۶/۵(شش و نیم ) کیلومتر از دیگر پروژه های این اداره کل است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی حسن آباد در اشتهارد به طول ۲ کیلومتر را از دیگر پروژه های این اداره کل ذکر کرد و افزود: از دیگر پروژه هایی که همزمان با دهه فجر به مرحله بهره برداری رسیده است می توان به خط کشی ۳۵۰ کیلومتر از راه های استان و رفع ۱۰ مقطع از نقاط پرتصادف استان در محور کرج چالوس و آزادراه تهران- کرج-قزوین و بهسازی ۱۰ دستگاه پل اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز اعتبار هزینه شده برای مجموع پروژه های مذکور را ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد که از منابع استانی و ملی هزینه شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.