×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قالیباف در بحث اجرایی در کشور به خوبی عمل می کند/مردم به سرنوشت خود در آینده حساس باشند
زهره رزمی آذر

به گزارش تارا نیوز، رامین ربیعی رئیس ستاد مردمی ایران سربلند در حاشیه برگزاری مراسم عید سعید غدیر در ستاد باقر قالیباف، نامزد انتخاباتی دور چهاردهم ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۵ سال کار اجرایی در سوابق کاری خود دارم، اظهار کرد: اگر روند انتخابات گذشته را بررسی کنیم، خواهید دید که رئیس جمهور اجرایی که خود کار اجرایی کرده باشد کم داشته ایم.

وی در ادامه افزود: وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم، ناشی از آن است که یک رئیس جمهور پای کار و اجرایی در کشور از سوی مردم انتخاب نشده است.
ربیعی با اشاره به اینکه دکترقالیباف در گذشته شهردار تهران بوده و کار عمرانی بسیاری انجام داده است، گفت: در سنوات گذشته دکتر قالیباف خدمات اجرایی خوبی درکارنامه خود داشته است و در بحث اجرایی در کشور می تواند به خوبی عمل کند.

رئیس اسبق سازمان صنعت ومعدن و‌تجارت استان البرز با بیان اینکه بیشترمردم فکر می کنند هر مدیری از جمله بنده قصدشان برای فعالیت در انتخابات گرفتن پست و مقام است، افزود: اینگونه نیست چراکه ما آن جایگاهی که بخواهیم در بدنه دولت داریم و نیازی به جایگاه و پست نداریم.

ربیعی علت اصلی فعالیت خود در حمایت از کاندیدای مورد نظر خود «قالیبافت» را اجرای قوی در عملکردش دانست و گفت: امیدواریم مردم درست تشخیص دهند و به قالیباف رای دهند تا یک مدیر کار بلد در کشور ریاست کشور را بر عهده بگیرد.

رئیس ستاد مردمی ایران سربلند بیان کرد: دکتر قالیباف سوابق بسیار زیادی داشته است و در هر بخشی که برای اجرا پا نهاده موفق عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر آقای قالیباف نامزد انتخابات نمی شد بنده کار سیاسی نمی کردم چراکه ما به دنبال رئیس جمهوری هستیم که افزایش قیمت، گران فروشی، تسهیل در امور مربوط به تولیدات را الویت کاری خود قرار دهد.

ربیعی با اشاره به اینکه بنده به عنوان رئیس ستاد مردمی ایران سربلند هیچ پست و مقامی نمی خواهم ،افزود: ازمردم می خواهیم که تحت تاثیر مباحث سیاسی و حاشیه ها قرا نگیرند و اقتدار اجرایی خود را پیش ببرند.

دبیر اجرایی شهرک های صنعتی استان البرز به گروه وفاداران دکتر قالیباف اشاره کرد و گفت : در این فعالیت ها حکم قائم مقامی را به بنده داده ند و از اینرو احساس وظیفه می کنم .

وی اضافه کرد: با تشکیل گروه های مختلف در شهرک های صنعتی و جبهه وفادران ایران سربلند، جمعی از ورزشکاران و گروه های مردمی در این امر حساس ما را یاری دادند.

ربیعی به فعالیت گسترده با تشکل ها در این چند وقت اشاره کرد و گفت در استان به طور تقریبی صد هزار طرفدار را با همین تشکل ها دور هم جمع کرده ایم.

رئیس ستاد مردمی ایران سربلند عنوان کرد: هدف ما افزایش مشارکت مردمی است چراکه اعتبار نظام و انقلاب در گرو همین مشارکت ها در پای صندوق های رای است.

وی ادامه داد: ریاست جمهور بالاترین قدرت اجرایی در کشور است و وزرا از طریق رئیس جمهور انتخاب می شود تا رای اعتماد مجلس را بگیرند و این اتفاق نیاز به پشتوانه مردمی دارد.

ربیعی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی، مردم را برای مشارکت در انتخابات بی انگیزه کرده بود، گفت: اما با فعالیت های این چند روز دوباره مردم پای کار آمدند و مشارکت خوبی خواهیم داشت.

وی رای بالا در انتخاب ریاست جمهوری را از آن قالیباف دانست و گفت: عملکرد اجرایی ایشان بسیار موفق بوده است و رقیب ایشان در این دوره آقای پزشکیان می باشد.

رئیس ستاد مردمی ایران سربلند در پایان گفت: مردم بایستی به سرنوشت خود در آینده حساس باشند و این دوره یک نقطه حساس تاریخی است و اگر مردم مشارکت نداشته باشند در آینده افسوس خواهند خورد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});