×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح پروژه ادامه بلوار شهید ناصربخت کرج
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، احمد وحیدی روز چهارشنبه، ۳۰ خرداد در مراسم افتتاح پروژه ادامه بلوار شهید ناصر بخت ضمن تقدیر از همه کسانی که به عنوان خدمتگزاران مردم در استان البرز تلاش می‌کنند، اظهار کرد: شهر کرج و استان البرز را با تعدد پروژه های ارزشمندی که در دستور کار بوده و بخش زیادی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده می‌شناسیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم از بزرگ‌ترین نعمات الهی است، گفت: افتتاح پروژه‌های شهری بسیار مهم و راهگشا است و گاهی گره از مشکلات ساکنین یک محل باز می‌کند و گاهی هم جمعیت بیشتری از شهروندان را پوشش می‌دهد.

وحیدی با اشاره به اینکه ما مدیون مردم هستیم و باید کاری کنیم که رضایت آنها با ارائه خدمات با کیفیت تامین شود، گفت: با شهادت آیت الله رئیسی در حین خدمتگزاری به مردم نشان داد می‌شود خدمت کرد و در خدمت شهید شد و ما باید شهادت را در خدمت بجوییم.

وزیر کشور عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۵۶۰۰ پروژه در سطح استان البرز با بیش از ۱۵۰ همت تعریف شده بود که بخشی از آن‌ها تکمیل و بخشی دیگر در حال انجام است.

وی  با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات دولت چهاردهم قرار داریم، ادامه داد: انتخابات ادامه راه شهید رئیسی است و باید با تمام توان بکوشیم که این راه ادامه پیدا کند چون خداوند کسی که این راه را پذیرفت را نزد خود برد.

استاندار البرز در پایان خارنشان کرد: این راه باید ادامه پیدا کند و امیدواریم انتخابات پیش رو هم به گونه‌ای پیش برود که این راه ادامه پیدا کند.

زیرساخت ها و سرانه های البرز متحول شده است

در ادامه مراسم  مجتبی عبداللهی استاندار البرز در حاشیه مراشم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان، اظهار کرد: وزیر محترم کشور با حجم کار مضاعف و اهمیت دادن به موضوعات و دغدغه‌های مدیریت شهری، به دعوت استان البرز پاسخ گفتند و امروز پروژه های مهمی افتتاح و بازدید شد.

وی با اشاره به کارآمدی مجموعه دولت صادق الوعده سیزدهم، ادامه داد: اخلاقمداری یکی از ویژگی شهید آیت الله رئیسی بود ولی ولایتمداری، ولایت پذیری، مجاهدت و اخلاص وی بسیار شاخص تر بود که ما باید بعنوان کارگزاران این نظام از این خصائل الگو بگیریم.

عبداللهی با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی در حوزه های مختلف، وعده های خود را در اقصی نقاط کشور اجرایی کرد، گفت: پایان بخشیدن به پروژه های نیمه کاره و رها شده از جمله اقدامات شاخصی بود که موجب خرسندی مردم شد.

وی با اشاره به اینکه در استان البرز طی ۳ سالی که سپری شد، اقدامات بی نظیری رقم خورد که در گذشته هرگز تکرار نشده بود، افزود: زیرساخت ها و سرانه های البرز متحول شده و این مسیر و ریل گذاری درست همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: همه در استان همدل و متحد و منسجم برای کسب رضایتمندی مردم تلاش می کنیم.

پیشرفت قطار شهری کرج با سرعت مطلوب در حال انجام است/ از دولت درخواست همکاری

در ادامه آیین افتتاح پروژه ادامه بلوار شهید ناصر بخت مسعود محمدی رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، اظهارداشت: با تملک املاک معارض، ادامه پروژه بلوار شهید ناصربخت به طول یک کیلومتر و در دولاین رفت و برگشت و با اعتبار ۳۴۰ میلیارد ریال انجام شد و از آنجائیکه این معبر به موازات خیابان شهید بهشتی است ، نقش مهمی در روان سازی ترافیک دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از بازدید پروژه بی آرتی خبر داد و بیان کرد: خط اتوبوس تندرو خیابان شهید بهشتی کرج به طول ۱۵ کیلومتر با ۱۸ ایستگاه و ۱۶ دوربین نظارتی به ظرفیت اسمی جابه جایی ۲۰ هزار مسافر در روز نیز با حضور وزیر کشور بازدید شد که روزانه بیش از۱۲ هزار لیتر کاهش مصرف سوخت را بدنبال د ارد.

محمدی بیان کرد: تصفیه خانه فاضلاب در خط ۳ حصار کرج با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ متر مربع و با ظرفیت یک هزار متر مکعب در شبانه روز با هدف بهره بردااری از آب خام در آبیاری فضای سبز شهری، از دیگر از پروژه هایی بود که با ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: حمایت شهید جمهور و دولت سیزدهم از مدیریت شهری کلانشهر کرج ، گره از مشکلات پیچیده طرح های عمرانی نیمه کاره مانند آزاد راه شمالی ، مترو ، خطوط اتوبوسرانی این کلانشهر گشود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از وزیر کشور درخواست کرد تا مطالبه شهرداری کرج از سهم جرائم رانندگی در سال های گذشته پرداخت شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه پیشرفت قطار شهری کرج با سرعت مطلوب در حال انجام است، افزود: برای فعال سازی قطعات مختلف خط ۲ قطار شهری کرج به ورود تعدادی رام جدید قطار نیاز است و ادامه داد: از دولت درخواست همکاری در تامین رام قطار را داریم.

انتهای پیام

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});