×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولیدات خودرو باید مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عباس علی آبادی در حاشیه افتتاح خط جدید ۳واحد صنعتی که در شهرک صنعتی اشتهارد و کوثر برگزار شد، با اشاره به تاکید رئیس جمهور جدید (محمد مخبر) برای بهره وری سرمایه گذاری های انجام شده الویت با واحدهای را کد بوده است، گفت: در این حوزه کارنامه بسیار خوبی را کسب نموده ایم .

وی در ادامه افزود: استان البرز از جمله استانهایی بوده که قطب صنعت است و تعداد صنایع موجود در آن بسیار زیاد است و فناورتربن شرکتها در استان البرز قرار دارد.

علی آبادی بابیان اینکه استان البرز علی رقم اینکه دارای تراکم جمعیت بسیار زیادی است از نظر دارا بودن زمین در شرایط فقر قرار دارد، گفت: استان با شرایطی که دارد باید به سمت صنایع هایتک پیش رود.

علی آبادی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی با توجه به خدماتی که دریافت می کنند باید بتوانند استغالزای و تولید سرمایه کنند و از طرفی تجمع واحدهای صنعتی در کنار یکدیگر هم پوشانی ایجاد کنند و سبب بهبود صنعت اقتصاد در کشور می شود.

وی با توجه به اینکه ما در استان البرز به دنبال توسعه واحدهای صنعتی هستیم تا شرایط را برای پیشرویی به صنایع پیشرفته تر سوق دهیم، افزود: ما با توسعه شهرکهای صنعتی بیشتر موافق بوده زیرا این توسعه از لکه های صنعتی آغاز می شود.

وزیر صمت با توجه به اینکه البرز دارای وضعیت آب مناسب نیست و باید به سمت توسعه هایی پیش رود که نیاز به آب داشته باشد و به توسعه کشور کمک کند، افزود:صنعتی کردن البرز یک رویکرد راهبردی است.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه صنعتی کردن البرز رویکردی راهبردی است؛ گفت: اداره کل صمت البرز برای توسعه صنایع هایتک به ویژه در حوزه هوشمند سازی و برقی سازی ظرفیت خوبی دارد و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: تجمیع اطلاعات در سامانه هوشمند و الکترونیکی رویکردی ملی است و باید این اقدام صورت بگیرد.

وی با اشاره به مقابله برخی صنوف در اجرای طرح ثبت معاملات در سامانه تجارت، گفت: طبق روبکرد ملی و تجمیع اطلاعات در سامانه های هوشمند و سامانه الکترونیکی تا‌کنون مقابله ای با این موضوع نشده است.

علی ابادی عنوان کرد: اظهار نظر مدیر عامل ایرانخودرو در ارتباط با مکلف کردن دولت به تولید و توزیع خودرو  اینکه ما هیچگونه گزارش قاطعی در ارتباط با این موضوع از اداره استاندارد و ایرانخودرو دریافت نکرده ایم.

وزیر صمت در پایان ادامه داد:  آنچه که ورارت صمت به دنبال آن است مطابق با استانداردهای روز دنیا و مطابق با استانداردهای قابل قبول در تولیدات خودرو است و اگر غیر از این اثبات شود حتما وزارت صمت ورود کرده و ایرانخودرو را به سمت رعایت قانون هدایت می کنیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});