×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
البرز در رتبه ششم تولید تخم مرغ در کشور/ شرکت دارویی و مکمل سازی هشتگرد همگام با دانش فنی روز بین المللی است
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، ظهر یکشنبه تور رسانه ایی استان البرز در بازدید ازشرکت دارویی و مکمل سازی هشتگرد با نحوه تولید انواع مکمل های غذایی و کنسانتره دام و طیور این شرکت آشنا شدند.

در این بازدید غلامرضا نصرت رئیس هیئت مدیره شرکت دارویی و مکمل سازی هشتگرد با اشاره به اینکه  شرکت مکمل سازی هشتگرد با استفاده از تجهیزات منحصر به فرد مدرن و کامپیوتری ساخت شرکت Amandus kahl آلمان شروع به تولید کرده است، گفت: این شرکت در سال ۱۳۷۴ توسط گروهی از سرمایه گذاران ومتخصصین با تجربه در صنایع خوراک دام و طیور تاسیس گردید.

وی در ادامه گفت: ازسال ۱۳۷۷ اولین محصولات تولیدی شرکت وارد بازار مصرف گردید که در آغاز فعالیت این شرکت دو خط تولید بیشتر نداشته است اما سال ۱۳۹۱ مجموعه ما ۹۵ درصد عمده سهام شرکت را خریداری می کند.

دکتر نصرت با اشاره به اینکه پس از توسعه با تکنولوژی روز دنیا در حال حاضر ۱۴ خط تولید در بخش های مختلف دارویی، مکمل سازی،  تولید کنسانتره، غذایِ دام و طیور، تولید مرغ و تخم مرغ و غیره… از تولیدات این شرکت است، افزود: در آغازراه، استفاده از فن آوری روز دنیا مد نظر متخصصین و مدیران شرکت بوده که در میانه راه با افزایش توان کمی و کیفی تولید، شرکت موقعیت خود را تثبیت نمود.

شرکت دارویی و مکمل سازی هشتگرد همگام با دانش فنی روز بین المللی است

رئیس هیئت مدیره شرکت دارویی و مکمل سازی هشتگرد با بیان اینکه این شرکت با رویکرد علمی و فنی ، تعهداتی به تولیدات خود دارد، افزود: مجموعه ازمایشگاهی این شرکت با بهترین دستگاه های روز پیشرفته دنیا تجهیز و در اختیار کارکنان خود قرار داده است.

وی امکانات مدرن و پیشرفته تولید، آزمایشگاه مجهز کنترل کیفیت ، بخش تحقیق و توسعه R&D، انبار مصرف و سردخانه مواد اولیه از امتیازات کارخانه برشمرد و گفت:شرکت هشتگرد سازمانی مستقل،پویا و دارای قابلیت گسترش بوده و اعضای هیئت مدیره و مدیران، ‌همگی از افراد مجرب با تخصص های لازم در حیطه شرح وظایف خود می باشند.

دکتر نصرت خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ درصد پرسنل شرکت دارای تحصیلات دانشگاهی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بوده علاوه بر این، ‌شرکت دارای مشاوران متخصص از جمله اساتید دانشگاه در تمامی رشته های مرتبط با موضوع فعالیت خود می باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت دارویی و مکمل سازی هشتگرد عنوان کرد: روش تولید و کنترل کیفیت محصولات تولیدی بر اساس استانداردهای مورد تایید سازمان های نظارتی و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران بوده و همگام با دانش فنی روز بین المللی می باشد.

در حوزه فرآورده‌های خام باید زیر ساخت‌های مناسبی ایجاد شود

 

در ادامه این بازدید علیرضا رفیعی پور مدیرکل دامپزشکی استان البرز از اهمیت شناخت واحد های تولیدی در حوزه غذایِ دام و طیور، تولید مرغ و تخم مرغ، تولید کنسانتره و مکمل های غذایی به جهت بالا بردن امینت غذایی برای انسان گفت و افزود: فرایند تولید غذای دامی به علت چرخه ی ورود محصولات این عرصه به غذای انسانی و ورود به بازارهای جهانی و پیمان‌های منطقه ای دارای اهمیت والایی است از اینرو دامپزشکی به دنبال تامین و تضمین سلامت غذایی شهروندان است.

وی با تاکید بر اینکه حوزه تولیدکنندگان خوراک دامیِ دامپزشکی بنا به استفاده مردم از این محصولات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: اگر در حوزه سلامتِ دام، مرغ، آبزیان و .. دقت لازم‌ وجود نداشته باشد باعث به وجود آمدن بیماری و خسارت جبران ناپذیری خواهد شد، اما با یاری خداوند و با وجود واحد های تولیدی مناسب در سطح استان امروزه در حوزه تولیدات خوراک دام و طیور در جایگاه شاخصی قرار داریم.

رفیعی پور با اعلام اینکه استان البرز در رتبه ششم تولید تخم مرغ در کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: با تولید بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن تخم مرغ در استان دارای جایگاه ویژه در بازارهای جهانی هستیم، واحد تولیدی مکمل سازی هشتگرد نیز با ظرفیت تولید روزانه ۱۷ تن محصول از جمله واحد های موثر در استان البرز است.

مدیرکل دامپزشکی البرز عنوان کرد: مجموعه مرغ تخمگذار این شرکت تولیدی با بیش از ۴۰۰ قطعه مرغ تخم گذار از جمله واحدهای نمونه استان و کشور محسوب می شود.

وی تصریح کرد: دامپزشکی به دنبال تامین و تضمین غذای مردم بوده و تولید و چگونگی آن و تامین سلامت غذای مردم و ورود به بازارهای جهانی و پیمان‌های منطقه‌ای نیاز  به الزامات منطقه ای و  شرایط صادرات دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در سال جهش تولید و مشارکت مردم، مصمم و مسئول هستیم که به دنبال حمایت و مشوق سرمایه گذاران و تسهیل امور آنان  باید باشیم، ادامه داد: در حوزه فرآورده‌های خام باید زیر ساخت‌های مناسبی ایجاد شود، زیرا انتقال تکنولوژی به صورت بومی سازی مطرح  شده است.

انتهای پیام/

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});