×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کش روزن هاي محله عظيميه کرج دستگير شدند
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سرهنگ “پيمان گودرزي”  با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت با شيوه هاي مختلف در محله عظيميه کرج، شناسايي و دستگيري سارق و يا سارقان به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي کلانتري ۱۴ رسالت قرار گرفت .

اين مقام انتظامي افزود: تيم تجسس کلانتري ۱۴ با بررسي صحنه‌هاي سرقت و ايجاد گشت هاي محسوس و نامحسوس در سطح محدوده سرقت هاي صورت گرفته، با انجام کار هاي اطلاعاتي توانستند ۶ متهم اين پرونده را شناسايي و با ردزني مخفيگاه آنها، با هماهنگي مرجع قضائي نامبردگان را دستگير کنند.

سرهنگ گودرزي اظهارداشت: سارقان پس از انتقال به کلانتري، دربازجويي هاي پليس لب به ۲۴ فقره سرقت از جمله ۱۶ فقره کش روزني، ۴ فقره سرقت وسايل و مشاعات ساختمان و ۴ فقره سرقت محتويات داخل خودرو درسطح محدوده عظيميه کرج اعتراف کردند که همه مالباختگان نيز شناسايي شده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرج در پايان با بيان اينکه سارقان با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست تا هشدارهاي انتظامي در خصوص پيشگيري از سرقت را جدي گرفته و هرگونه مورد مشکوک را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});