×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه ریزی توریسم و گردشگری در البرز توسعه می یابد
زهره رزمی آذر

به گزارش تارا نیوز محمد یگانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه دبیرستان شرافت که در تالار الماس شهر برگزار شد، اظهار  کرد: امروز تجلیل از معلمان و بازنشسته مدرسه شرافت را برگزار کردیم و بیش از یک دهه از فعالیت گروه گردشگری و اقتصادی البرز نوین در کنار آموزش پرورش و مدارس استان می گذرد.

وی در ادامه افزود: گروه اقتصادی گردشگری البرز نگاه مثبتی در تقدیر از معلمان در روز معلم دارد و همیشه مراسم هایی را در این روز برگزار می کند.

یگانی خاطرنشان کرد: معلم رسالت عظیم و مسؤولیتی خطیری بر عهده دارد که این رسالت در هدایت و ارشاد نسل جدید جامعه خلاصه می‌شود.

یگانی با بیان اینکه معلمین این دو مسؤولیت خطیر را با بایستی با هم مورد توجه قرار دهند و از هیچکدام غفلت نکنند، افزود: جامعه ای موفق خواهد شد که مردمانی باهوش و‌ با سواد را داشته باشد،

مدیر عامل گروه اقتصادی و گردشگری البرز نوین گفت: زمانی این امر صورت می گیرد که در آموزش و پرورش سرمایه گذاری خوبی صورت گیرد و از معلمان به نحو احسن تجلیل شود تا انگیزه ای در جهت رشد و توسعه دانش جوانان کشور رخ دهد.

وی بابیان اینکه گروه گردشگری و اقتصادی البرز نوین علاوه بر اینکه در حوزه فرهنگ و آموزش فعالیت دارد در حوزه گردشگری کارهای بزرگی انجام خواهد داد و پروژه های خوبی در دستور کار دارد، افزود:ساخت هتل نمک آبرود و پروژه غار دانیان متل قو‌ از جمله پروژه های در دست احداث است.

مدیر عامل گروه اقتصادی و گردشگری البرز نوین در پایان با اشاره به اینکه این پروژه ها به زودی در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: اگر تیم طراحی و برنامه و ما نهایی شود وارد حوزه پروژه های ورزشی و فرهنگی و گردشگری خواهیم شد و این شرکت با حداث این پروه ها اشتغال و جذب توریست صورت می گیرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});