×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز مجتبی عبداللهی با اشاره به اهتمام و لزوم تلاش شبانه روزی شهرداران، اظهار کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام در الویت شهرداری ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: شهرداران بودجه سال آتی خود را بر مبنای عملیات عمرانی و شاخص تحولی تنظیم کنند.

استاندار البرز در ادامه ضمن جلب توجه شهرداران بر موضوعات اجتماعی و فرهنگی، ساخت اماکن فرهنگی، ورزشی و مدارس از جمله سالن چند منظوره و استخر را دارای اهمیت و ضرورت دانست.

وی همچنین بر ضرورت تجهیز ماشین آلات امداد،نجات و حریق تاکید کرد تا با توجه به سازه های بلندمرتبه در کلانشهر کرج نردبان بلندمرتبه در الویت باشد و جان و مال شهروندان حفظ شود.

وی تصریح کرد: شهرداران یک ماه فرصت دارند تا مرکز خرید و فروش خودروهای دست دوم را راه اندازی نمایند و پس از آن تجهیزات مورد نیاز از جمله رفاهیات، مرکز تعویض پلاک، کارشناسی بدنه و موتور خودرو و … راه اندازی شود.

عبدالهی ضمن اشاره به موضوع گل و گیاه خاطرنشان کرد: اهتمام شهرداران لازم است مرکز خرید، فروش و نمایشگاه ثابت گل و گیاه تا یک ماه آینده جانمایی شود و در مرحله بعد تولید گل و گیاه نیز در همان مکان صورت پذیرد. وی افزود لازم است مرکز عرضه میوه و تره بار، خشکبار و پروتئین و … راه اندازی شود تا نیاز مردم مرتفع شود.

وی بر لزوم توجه به موضوع مهم سرمایه گذاری و جذب سرمایه تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاری در اولویت است و باید دستور کار شهرداری ها باشد.

استاندار البرز متذکر شد: موارد مهمی همچون ساماندهی ورودی کرج مثل رودخانه و … ، احداث پارک، برگزاری نشست های تخصصی در حوزه شهرداری ها، بازنگری طرح تفصیلی و طرح جامع در دستور کار شهرهای استان قرار گیرد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});