×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کنترل و مدیریت بیماری کرونا تنها با همراهی مردم محقق خواهد شد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، در این دیدار که محور گفت وگوها در زمینه شیوع ویروس کرونا و مدیریت آن صورت گرفت دکتر دادخواه با اشاره به اینکه روند گسترش بیماری نگران کننده است‌ گفت: کنترل و مدیریت این امر فقط با همراهی مردم جهت توقف چرخه شیوع محقق می‌شود.

دادخواه ادامه داد:از شهروندان درخواست دارم با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک کمک کنند تا هر چه زودتر شاهد از بین رفتن این بیماری منحوس باشیم.

وی ادامه داد: تنها با همراهی و صبوری مردم است که می توانیم بر این مشکل که بر کل دنیا حاکم شده است فایق آییم.

این مسوول تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون شهرداری فعالیتهای گسترده ای در زمینه های مختلف برای کنترل بیماری و همچنین معیشت مردم انجام داده است و همچنان پای کار ایستاده است.

شهردار گرمدره بیان کرد: مردم نباید احساس خستگی کنند چرا که هر وقت این احساس در مردم بوجود آمد شاهد موج های دیگر این بیماری بودیم و تعداد بیشتری از هم وطنان مان را از دست دادیم.

دکتر عباس دادخواه اظهار کرد: مردم باید تلاش کنند که کمتر از خانه های خود خارج شوند مگر به ضرورت و برگزاری دورهمی ها، مسافرت ها و برخی از مراودات اجتماعی را تا برگشت شرایط عادی لغو و یا کمتر کنند تا بتوانیم این بیماری و مشکلاتش را پشت سر بگذاریم.

وی ضمن تاکید بر استفاده از ماسک در مراودات اجتماعی و همچنین اماکن عمومی تصریح کرد: خوشبختانه استفاده از ماسک در بین مردم در حال نهادینه شدن است اما نباید تا از بین رفتن کامل این بیماری استفاده از ماسک در بین مردم کمرنگ شود.

حجت الاسلام والمسلمین حجازی نیا امام جمعه شهر گرمدره نیز در این دیدار اقدامات صورت گرفته و در حال اجرا که در این خصوص برای سلامت شهروندان توسط مسوولان صورت گرفته است را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.