×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کنارگذر پل فردیس افتتاح شد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علی زندی فر در مراسم بهره برداری از ۳۵۰ پروژه راهداری که روز شنبه ۱۳ اسفند به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد، اظهار کرد: پروژه روان سازی ترافیک در محدوده پل‌های فردیس و کلاک کرج در مجموع در سه قطعه به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: این پروژه شامل دو کنارگذر، یک زیرگذر و یک مسیر جدید در ادامه جاده مخصوص کرج است که امروز کنارگذر جنوبی آن افتتاح شد.

زندی فر گفت: در مجموع برای این پروژه حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که تاکنون ۳۵ میلیارد تومان آن هزینه شده است.

وی بیان کرد: قطعات بعدی این پروژه درماه‌های آینده افتتاح می‌شود که با گشایش تمام بخش‌های این پروژه گره ترافیکی آزاد راه تهران – کرج – قزوین که سبب ترافیک طولانی و سنگین صبحگاهی و شامگاهی در ورودی شرقی کرج شده است به میزان بیش از ۸۰ درصد برطرف می‌شود.

زندی فر گفت: اکنون ۷۷۳ میلیارد تومان قرارداد اجرای پروژه‌های راهداری در استان البرز منعقد شده که در طول یک سال گذشته نیز اقداماتی برای ایمن سازی محور ماهدشت – اشتهارد به طول ۴۳ کیلومتر، جاده حادثه خیز قزلحصار، جاده حادثه خیز سهیلیه، جاده حادثه خیز و گردشگری کرج – چالوس و سایر محورهای ارتباطی استان انجام شده است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.