×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کمک ۱۰ میلیارد تومانی مدیریت شهری کرج به دانشگاه علوم پزشکی البرز
تارا نیوز

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج هنگام طرح لایحه دوفوریتی نسبت به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود اقدام کردند و در نهایت لایحه همراه با چند قید مصوب شد اما در مجموع شهرداری مجوز واریز ۱۰ میلیارد تومان به حساب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان برای خریداری تجهیزات درمانی و راه اندازی حداقل۳۵۰ تخت بیمارستانی بستری بیماران کرونایی را دریافت کرد.

مبلغ مذکور در متمم بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری کرج پادار خواهد شد و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز در قبال ۱۰ میلیارد تومان دریافتی ملزم به ارائه گزارش هزینه کرد خواهد شد. یادآور می شود این چندمین مرحله از کمک های مادی مدیریت شهری کرج به مسیر مقابله با کرونا چه در بحث تهیه تجهیزات درمانی یا تولید واکسن داخلی می باشد.

شهرداری کرج از آغاز شیوع بیماری کرونا در بحث ضدعفونی کردن اماکن عمومی، تعامل با نهادهای مربوطه به ویژه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، اطلاع رسانی و آموزش، کمک به خریداری تجهیزات درمانی برای بستری و درمان بیماران کرونایی و سایر فعالیت های مشابه اقدامات خوبی داشته که به پشتوانه مصوبات شورای اسلامی شهر بوده و امروز نیز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در ادامه آن تخصیص یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.