×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عزیزالله شهبازی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از روند پیشرفت پروژه کنارگذر شمالی کرج با بیان اینکه این پروژه دارای اهمیت ویژه‌ای برای مردم استان البرز به ویژه کرج است، اظهار کرد: در همین راستای برای تسهیل تردد مردم استان تکمیل و تسریع در بهره‌برداری از این پروژه‌ها را به عنوان یکی از اولویت‌های خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه کنارگذر شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر ساخته می‌شود، تصریح کرد: با وجود اینکه شهرداری کرج متولی انجام این پروژه است با رایزنی‌های انجام‌شده توانستیم مشارکت دولت را فراهم کنیم.

استاندار البرز با اشاره به انجام تعهدات دولت در تأمین بودجه بیان کرد: دولت بعد از حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در محل پروژه کنارگذر شمالی کرج ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار را برای این پروژه تخصیص داد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی و شهرداری کرج با هم تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند تا این پروژه را به صورت مشترک به سرانجام برسانند.

شهبازی با اشاره به مشکلات موجود در روند احداث کنارگذر شمالی کرج گفت: این پروژه با وجود شرایط اقتصادی کنونی کشور متوقف نشد و اکنون در حال پیشرفت مناسبی است.

وی اظهار کرد: شهرداری و شرکت زیرساخت راه‌های کشور بر اساس زمان‌بندی مشخص‌شده نتوانستند اقدام کند و از هفته گذشته که مهندس خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه دیدن کردند، مقرر شد به صورت هفتگی روند این پروژه حیاتی را مورد بازدید و بررسی قرار دهیم.

استاندار البرز بیان کرد: شهردار و شورای اسلامی شهر کرج با جدیت درصدد تکمیل این پروژه هستند و تمام تلاش خود را در این زمینه معطوف کرده‌اند.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا این پروژه را تا پایان دولت تکمیل کنیم، چراکه با اتصال کمربند شمالی کرج به ادامه آزادراه همت در البرز بار ترافیک کاهش می‌یابد و موجب تسهیل در تردد مردم خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});