×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کلنگ مدرسه شش کلاسه امامت در گرمدره به زمین زده شد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حجازی نیا امام جمعه شهر گرمدره گفت: بدون‌شک حضور خیران در هر شهری منشا خیر و خدمات ارزنده ای بوده است و خوشحالیم امروز در شهر گرمدره با همت خیران نیک اندیش کلنگ این مدرسه به زمین زده شد تا حداقل بخشی از نیازهای آموزش و پرورش و مردم در بخش آموزش مرتفع گردد.

خطیب جمعه گرمدره ادامه داد: از آموزش و پرورش استان میخواهیم کمک کند تا فضاهای مورد نیاز آموزشی در شهر گرمدره مرتفع شده و به استانداردهای لازم در این زمینه دست یابیم.

دکتر عباس دادخواه شهردار گرمدره نیز در حاشیه این آیین به خبرنگار ما گفت: خوشحالیم که برکت حضور خیران همچون همیشه در شهر گرمدره امروز با کلنگ‌زنی این مدرسه گره خورده و خیران همچون همیشه نگذاشتند چراغ تعایم و تربیت در شهر گرمدره کم‌فروغ شود.
دادخواه اظهار کرد: خیران همیشه و در همه برهه ها خدمات ارزنده ای به مردم ارائه کرده اند و به عنوان بازوی حمایتی در کنار مردم و مسوولان‌ بوده اند و امروز شاهد تبلوری دیگر  از شکوه انسان دوستی و نوعدوستی خیران در شهر گرمدره بودیم که امیدوارم این حضور تداوم‌بیشتری یابد. وی ضمن اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های خیران در بحث آموزش و پرورش و دیگر بخش ها بیان کرد: ظرفیت عظیم‌خیران در همه دوران ها کلید راه و کارگشای مردم و مسوولان بوده است و در بحث مدرسه سازی خیران‌همیشه پیشرو پیشتاز این میدان بوده اند که بدون‌شک باقی الصالحات بسیاری برای این قشر ارزشمند جامعه در نزد پرودگار خواهد بود.
شهردار گرمدره در آخر تصریح کرد: شهرداری گرمدره نیز با توجه به مسوولیت ها و وظایف خود تلاش خواهد کرد که در آینده فضاهای آموزشی شهر گرمدره توسعه بیشتری یافته و به استانداردهای کشوری نزدیک شود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.