×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عباس قنبری در حاشیه کلنگ زنی مجتمع مذهبی، ورزشی، تجاری و آموزشی شهر جدید مهستان گفت: مجتمع مذهبی، ورزشی، تجاری و آموزشی شامل تجاری ۳۰۰ مترمربع، مذهبی ۳۲۰ متر مربع، آموزشی ۲۹۰ متر مربع، ورزشی ۲۴۹ مترمربع با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان توسط شرکت عمران شهر جدید مهستان در فاز ۷ کلنگ زنی شد.

وی در ادامه با اشاره به احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهر گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱/۷ هکتار توسط  شرکت عمران مهستان  به منظور تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم شهر واگذار خواهد شد.

قنبری افزود: شرکت عمران شهر جدید مهستان با رایزنی ها و تلاش های انجام شده و نیز اخذ مجوزهای قانونی زمین به زودی تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خواهد شد و به زودی شاهد شروع احداث بیمارستان خواهیم بود.

وی با اشاره به جمعیت ۷۰ هزار نفری مهستان گفت: برای شهر مهستان  افق جمعیت ۵۰۰ هزار نفری در نظر گرفته شده که با احداث مترو  رسیدن به این افق دور از انتظار نیست بنابراین احداث بیمارستان و درمانگاه در این شهر ضرورتی انکارناپذیر است و احداث بیمارستان ۶۴ تخت خوابی می تواند بخشی از مطالبات مردم را برآورده کند.

قنبری گفت: این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ساخته و تجهیز می شود.

وی از پیگیری‌های استاندار البرز جناب آقای دکتر عبد اللهی و فرماندارساوجبلاغ تشکر و قدردانی کرد و خواستار اهتمام و تامین بودجه لازم برای اتمام این طرح درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان در موعد مقرر شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان در پایان گفت: در ابتدای پذیرفتن مسئولیت قول داده بودیم که تا پایان سال در این شهر پروژه‌های خوبی اجرا شود که امروز کلنگ احداث مجتمع مذهبی، ورزشی، تجاری و آموزشی شهر جدید مهستان به زمین زده شد و بیمارستان ۶۴ تختخوابی و سایر پروژه‌های شرکت عمران شهر جدید مهستان هم با پیگیری‌های لازم محقق می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});