×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام خبر کشف لوازم خانگی قاچاق در کرج، اظهار داشت: در راستای سرکشی و کنترل انبارهای نگهداری کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، موفق به شناسایی یک انبار دپو لوازم خانگی قاچاق در یکی از مناطق کرج شدند.

وی افزود: ماموران پلیس به همراه بازرسان سازمان صمت به محل انبار اعزام و در بررسی سوابق آن محرز شد که انبار و همچنین ورود و خروج کالاهای موجود نیز در سامانه ثبت نشده که با دستور اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز، محل مذکور پلمب و مالک انبار نیز برای ادامه تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز، افزود: در بازدید از این انبار ۱۹۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل: جارو برقی، پلوپز، آبمیوه گیری و … کشف شد.

سردار محمدیان با بیان اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: قاچاق کالا با عنوان یک بار معنایی منفی برای فعالیت های اقتصادی، به شمار آمده و نرخ بیکاری را افزایش می دهد، بنابراین برای مقابله با  این پدیده نیروی انتظامی با تمام قدرت و با همکاری سایر دستگاه ها مبارزه جدی و قاطعانه ای با کالای قاچاق دارد و در این راه با جد با قاچاقچیان کالا برخورد می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});