×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، دکتر محمد فتحی طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب (س) ، روز پرستار و شب یلدا از مردم فهیم استان خواست بار دیگر همیاری و همدلی خود را در کنترل و مهار کرونا نشان دهند.
متن پیام به شرح زیر است :

طولانی ترین شب سال ، رسم کهن ایرانیان در شب یلدا را که در کنار عزیزان و بزرگان خود جمع میشوند تا دقیقه ای بیشتر بودن در کنار یکدیگر را جشن بگیرند ، پاس می داریم اما امسال در حالی به استقبال این شب میرویم که بیش از ۹ ماه است کشورمان و جهان درگیر ویروس منحوس کروناست . در این مدت بسیاری از مراسمات مهم ملی و مذهبی را به دور از هر گونه تجمع یا به صورت مجازی و محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار کرده ایم تا بتوانیم مانع شیوع بیشتر این بیماری شویم و در همه ی این روزها مردم فهیم در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت بودند و با نهایت همیاری و همدلی خود در کنترل و مقابله با این ویروس مشارکت داشتند حتی در عید نوروز ، روز طبیعت و دیگر مناسبت ها ، زیباترین صحنه ی همدلی را رقم زدند .
همزمانی روز پرستار با طولانی ترین شب سال حتما مردم عزیز را به این فکر خواهد انداخت که با برگزاری هر گونه دورهمی و میهمانی در شب یلدا باعث شیوع مجدد این بیماری و افزایش مرگ و میر ناشی از آن خواهند شد و شاید خود باعث انتقال بیماری به عزیزانشان شوند و خستگی به تن کادر درمان و پرستارانی که بی وقفه و ایثارگرانه در خط مبارزه با کرونا هستند بماند.
امیدوارم با همکاری مردم عزیز که شب یلدا را دور از هم و برای سلامتی هم برگزار می کنند روند نزولی و رو به کاهش تعداد مبتلایان در استان البرز ادامه دار شود و دوباره شاهد اوج گیری و افزایش فوت بر اثر این بیماری در استان نباشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});