×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پویشِ نجات قطره‌ها به‌زودی در سراسر کشور اجرا می‌شود

به گزارش تارا نیوز، نهمین پویش نجات قطره‌ها روز سه‌شنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۲ در بوستان ملک واقع در منطقه ۲ شهر کرج با حضور کودکان و نوجوانان برگزار شد و آن‌ها به نقاشیِ دیواری بخشی از جداره پارک پرداختند.

مدیرعامل شرکت رنگسازی نیپون با اشاره به استقبال گسترده شهروندان استان البرز از پویش نجات قطره‌ها گفت: طی رایزنی با شرکت آب منطقه‌ای البرز، پایگاه‌های خبری هزار و یک شهر و مشق صلح، بناست در بسیاری از محلات تهران و کرج پویش نجات قطره‌ها را به صورت مستمر ادامه دهیم و در قالب نقاشی دیواری کودکان، به فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی در مصرف آب بپردازیم.

سام صانعی ادامه داد: کودکان به عنوانِ آینده‌سازان کشور، ظرفیت بالایی برای یادگیریِ مسائل مختلف شهری به ویژه محیط زیستی دارند و اگر از همین سنین بر فرهنگ‌سازی تمرکز کنیم، آینده درخشانی خواهیم داشت.

او افزود: کودکان با تجربه کار مشارکتی می‌توانند در رفع مشکلات و معضلات محل زندگی خود در آینده تاثیرگذار باشند و شرکت رنگسازی نیپون با در اختیار گذاشتنِ رنگ و قلمو برای کودکان، فرصتِ آموزش فرهنگی در قالب نقاشیِ دیواری را برای کودکان فراهم می‌کنم.

صانعی در پایان گفت: تاکنون ۹ پویش در استان البرز برگزار کرده‌ایم و مشتاق هستیم که این پویش‌ها را با کمیت و کیفیتِ بالاتر در سراسر کشور  سازمان‌دهی و اجرا کنیم.

در حاشیه این پویش، کارگاه مدیریت مصرف آب برای اهالی برگزار و در انتها ضمن ارائه جوایز، از کودکان حاضر پذیرایی شد.

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.