×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وحدت مهمترین درس دوران دفاع مقدس است/خوداتکایی نتیجه مقاومت است
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز سردار یوسف مولایی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه درس های هشت سال دوران دفاع مقدس تمام نخواهد شد و باید کارکردهای این دوران برای نسل حاضر و نسل های آینده به درستی تبیین شود، افزود: مقاومت و باور  ما می توانیم مهمترین آموزه های دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی همواره نسبت به تحقق انقلاب اسلامی موضع گیری داشتند و برای مقابله با انقلاب از هر تلاشی در جهت نابودی آن فرو گذار نکردند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اینکه مقاومت معجزه می کند به طوریکه نتیجه آن را در ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب را دیده ایم، گفت: این مقاومت دستاوردهای زیادی داشته که خوداتکایی نتیجه این مقاومت است.

وی مقاومت  را به عنوان یکی از آموزه های دینی  دانست و گفت: ملت ایران روی پای خود ایستاد و با تکیه با کمترین داشته های نظامی و … امروز به ثبات در سطح منقطه و به قدرت نظامی رسیده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)  به کمبود امکانات و تجهیزات نظامی همواره یکی از دغدغه هایی بود که با آن روبه رو بود اشاره کرد و گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی حتی در کوچکترین نیازهای نظامی و علمی وابستگی داشتیم ولی اکنون نتیجه این خوداتکایی را می توان دانش هسته ای، پیشرفت های نظامی، دانش بنیان، پزشکی و…نام برد.

وی ادامه داد:  وحدت مهمترین درس دوران دفاع مقدس است که همواره مورد توجه و دغدغه رزمندگان انقلاب اسلامی است.

سردار مولایی  با اشاره به اینکه از سوم خرداد سال جاری در خصوص هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شد و در این رابطه تولیدات، موشن گرافی، کلیپ و عکس و … تولید شده است، گفت: سپاه درهر یک از استان های کشور یک عملیات را مورد توجه قرار می دهد و در البرز عملیات خیبر برجسته سازی می شود.

سردار مولایی به برنامه های هفته دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد این دوران اشاره کرد و گفت: این برنامه به مدت ۴۰ هفته در سراسر کشور تعریف شده است  و برنامه های سپاه استان البرز این هفته از ۲۲ تا ۲۸ شهریور اغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)  رای این هفته و همچنین هفته دفاع مقدس توسط سپاه و بسیج بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در فضای مجازی و حقیقی تعریف شده است که از این جمله برنامه ها را می توان به تولید موشن گرافی نقش سپاه کرج و لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در دفاع مقدس و انتشار ۲ جلد کتاب صوتی تولیدی «طلایه داران مجنون» و «تپه کرجی ها» نام برد.

سردار مولایی به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره داشت و گفت: ‌همایش یادگاران دفاع مقدس، برگزاری فینال مسابقه عصر جدید خدمت، کلنگ زنی معراج شهدای کرج و مراسم آبروی محله و همچنین رونمایی از طرح صندوق های قرض الحسنه با رویکرد فروشگاه مجازی محصولات اقتصاد مقاومتی و تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس، خانه تکانی و غبارگیری منزل پدر شهیدان به همت گروه های جهادی همچنین تجلیل از  مدافعان سلامت در پایگاه های سلامت و اهدای هدیه مهر به دانش آموزان نیازمند خواهد بود.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.