×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش بین المللی تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری درالبرز برگزار می شود
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، حجت الاسلام و المسلمین امیر ابراهیم زاده در نشست خبری در خصوص برگزاری اولین همایش بین الملی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری در استان البرز، اظهار کرد: این همایش درپنج محور که در وهله نخست با موضوع مبانی اصول، ابعاد اندیشه و مکتب دفاعی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در محور دوم با موضوع گام دوم انقلاب در اندیشه و مکتب دفاعی رهبر معظم انقلاب و در محور سوم با موضوع مقاومت و آینده تعیین شده است.

ابراهیم زاده چهارمین محور را ساز و کارها و ابزارهای دفاعی در اندیشه رهبر معظم انقلاب برشمرد وافزود: پنجمین و آخرین محور این همایش، نقش انقلاب اسلامی ایران در افول قدرت آمریکا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نقش انقلاب اسلامی در افول آمریکا بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: ایران ثابت کرد که اگر مکتب، قرآن و عترت باشد و سربازان این مکتب گوش به فرمان ولایت و سیاست خدا و قرآن و عترت داشته باشند، قطعا پیروزی از آن رزمندگان اسلام است.

ابراهیم زاده تاکید کرد: اسلام تهاجم را حرام می داند اما در برابر هرمتهاجمی به  اسلام و رهبر ملت ایران تا آخر ایستاده اند.

وی دربخش دیگری از سخنانش گفت: همایش تبیین اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سالی است که در سطح کشور برگزار می شود که امسال پنجمین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی این رویداد و همایش استانی در البرز است.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه این همایش با همکاری تمام دانشگاه ها و نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار می شود، متذکر شد: همه صاحب نظران و اندیشیمندان و اساتید دانشگاه ها می توانند با ارایه مقالات در خصوص تبیین اندیشه های دفاعی رهبر با ارسال مقاله در این رویداد شرکت کنند.

رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های البرز گفت: این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج راه اندازی شده که قرار شده مقالات به دبیرخانه فرستاده شود و بهترین مقالات را در سطح استان و کشور در همایش اصلی که به صورت ملی برگزار می شود شرکت داده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش تا ۲۵ شهریور ماه می باشد و همایش تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری در روز ۲۷ مهرماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.