×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سید رضا غفاریان با اشاره به افزایش برودت هوا طی چند روز گذشته اظهار کرد: کاهش محسوس دما در حدود ۴۱۰ شهر کشور طی چند روز اخیر باعث بالا رفتن قابل توجه مصرف گاز در کشور به خصوص در میان مشترکین خانگی شده است.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته میزان مصرف گاز در کشور از مرز ۷۰۰ میلیون متر مکعب گذشت که این باعث اعمال محدودیت‌هایی برای ارائه گاز به واحدهای صنعتی و تولیدی شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما تامین گاز مورد نیاز مشترکان خانگی است، گفت: با تمام توان بر تامین گاز مورد نیاز مشترکین خانگی تمرکز کرده‌ایم تا کار به قطعی زمانبندی شده نرسد.

غفاریان با اشاره به اینکه در مقایسه با اوایل دی ماه، مصرف گاز در البرز حدود هفت میلیون متر مکعب افزایش داشته است، توضیح داد: مصرف روزانه گاز در البرز به حدود ۱۵ میلیون متر مکعب رسیده است که از مشترکان به ویژه مشترکان خانگی تقاضا می‌شود با مدیریت مصرف شرکت گاز را در ارائه خدمات مناسب یاری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز البرز با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۷۰ درصد مصرف گاز در البرز توسط مشترکان خانگی صورت می‌گیرد، گفت: بنابراین تنها با ۱۰ درصد صرفه جویی می‌توان امیدوار بود که گاز مورد نیاز مشترکان بدون هیچ مشکلی تا پایان زمستان تامین شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});