×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی صبح امروز چهارشنبه با حضور استاندار البرز، رییس شورای شهر کرج، سرپرست شهرداری کرج و مدیران شهری و استانی در مجموعه کارگاهی این پروژه برگزار و روند پیشرفت طرح در جبهه‌های مختلف آن مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست شهرداری کرج در حاشیه این جلسه با اشاره به اراده مجموعه مدیریت شهری برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه بزرگراه شمالی، اظهار داشت: هم شهرداری و هم شورا اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات بزرگراه شمالی دارد و تا کنون هم چندین جلسه با پیمانکار مربوطه برگزار شده و مسائل و جزئیات آن مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه  امیدواریم با حمایت دولت مشکلات این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شود، توضیح داد: یکی از موانعی که پیشرفت این پروژه را تا حدی کند کرده، نحوه تزریق اعتبار و منابع مالی به پیمانکار است.

غفاری اضافه کرد: هر چند طی جلسات قبلی هم قول‌هایی مبنی بر پرداخت نقدی به پیمانکار داده شده ولی به دلیل  شرایط نامناسب اعتباری چندان در این پرداخت‌ها موفق نبوده‌ایم.

این مسئول تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته تزریق مالی به این پروژه طی دو روز آینده آغاز می‌شود تا شاهد تسریع در تکمیل آن باشیم.

غفاری با بیان اینکه با برگزاری نشست‌های گوناگون سعی در تامین منابع مالی و همینطور رفع معارضین شده است، خاطرنشان کرد: طی دو ماه آینده برخی املاک واقع در پروژه بزرگراه شمالی تملک و در اختیار پیمانکار برای پیشبرد پروژه قرار می‌گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});