×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز؛ محمدرضا زیدی در آیین افتتاح این مرکز گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، توانمندسازی مهارتی منابع انسانی شرکت ها و صنایع جهت افزایش بهره‌وری نیروی کار و کیفیت محصولات تولیدی می باشد.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با اشاره به اهمیت نیروی انسانی دارای صلاحیت حرفه‌ای و شایستگی‌های شغلی، بیان کرد: ضرورت دارد مهارت‌های موردنیاز مشاغل آینده به جامعه ارائه شود که موضوعی انکارناپذیر است.

زیدی سرمایه انسانی در جوامع توسعه‌یافته و در حال توسعه را یکی از مهم‌ترین عناصر مؤثر در بهبود، بهره‌وری و ارتقای کیفیت تولید محصول دانست.

محسن سلیمانی مدیر منابع انسانی شرکت شیمیایی رازی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اهتمام مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به ارائه آموزش های مهارتی به اقشار مختلف استان و توجه ویژه به توانمندسازی منابع انسانی بنگاه‌های اقتصادی استان، وجود کارگاه های مجهز تخصصی و صنعتی موجود در شرکت شیمیایی رازی را فرصت بسیار مناسبی برای توانمندسازی شاغلین این شرکت دانست و اظهارداشت: با آموزش های مهارتی و فنی؛ کارآیی، سطح علمی و تخصصی کارکنان ارتقاء خواهد یافت.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});