×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علی قاسم پور در جلسه امروز دوشنبه هشتم آذرماه که کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج به موضوع متمم بودجه سازمان مدیریت پسماند می پرداخت، مقصر این مسئله را مدیریت شهری عنوان کرد که سبب تنزل سطح خواسته ها و انتظارات مردم شده است.

قاسم پور افزود: زمانی که بدون مطالعه و اطلاع رسانی کافی، طرحی به اجرا در می آید و اقدام جایگزینی نیز برای آن انجام نمی شود، آسیب جدی به شهروندان و شأن آنها وارد می شود.

وی، در خصوص نحوه بودجه نویسی شهرداری و سازمان مدیریت پسماند نیز انتقاداتی را طرح و عنوان کرد: تدوین بودجه از طریق شهرداری مرکز و سازمان انجام می گیرد و باید بتواند برای مبالغ ارائه شده توجیهات و توضیحات اقناعی لازم را ارائه دهد.

سخنگوی شورای شهر کرج اضافه کرد: در صورت عدم دفاع مناسب از بودجه تدوین شده، رئیس سازمان موظف است با آنچه در اختیارش قرار دارد زیرمجموعه اش را اداره کند که این امر آسیب هایی را برای شهر و مجموعه به همراه خواهد داشت.

قاسم پور گفت: بر همین اساس به سازمان فرصت داده می شود تا اطلاعات و آمار مورد نیاز را ظرف دو روز تکمیل و در جلسه آتی کمیسیون ارائه دهد.

در جلسه امروز کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج متمم بودجه سازمان های: مدیریت پسماند، حمل و نقل ریلی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، حمل و نقل بار و مسافر مورد بررسی قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});