×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کاهش ۷۰ درصدی تعداد مراجعان و تعداد بستری شدگان در البرز
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، دکتر فتحی  صبح امروز در حاشیه ی همایش ویدیو کنفرانسی بررسی آخرین وضعیت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کنترل کرونا به شیوه ی محله محور گفت :با اجرای طرح  مدیریت بیماری کرونا به شیوه ی محله محور شهید سردار سلیمانی آمار مراجعین ، بستری شدگان و فوتی های بیماری کرونا در استان البرز کاهش پیدا کرده است .

رئیس دانشگاه عنوان کرد : طرح شهید حاج قاسم سلیمانی یک طرح محله محور بوده  که با همکاری مشترک وزارت بهداشت ، سپاه و بسیج با هدف  مبارزه با ویروس کرونا در تمام کشور از حدود چهل و پنج روز پیش آغاز شده است و دستورالعمل آن  به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است.

وی خاطر نشان کرد:  خوشبختانه در دانشگاه علوم پزشکی البرز با همراهی سپاه پاسداران و بسیج از روز های نخستین ابلاغ طرح اقدامات به سرعت انجام شد . مبنای این طرح بر اساس پایش، نظارت و حمایت طراحی شده است که قسمت پایش و نظارت بر عهده دانشگاه علوم پزشکی و بخش حمایت بر عهده سپاه و  بسیج می باشد. وی تصریح کرد : تمام محله های استان بر اساس پایگاه ها و مراکز جامع خدمات سلامت هدف گذاری شده است .

دکتر فتحی تاکید کرد:  خوشبختانه با اجرای این طرح توانستیم از حالت قرمز کرونایی خارج شویم و تعداد مراجعین، بستری شدگان و فوتی ها ی بیماری کرونا کاهش چشم گیری داشته است. تعداد مراجعین کاهش ۷۰ درصدی و تعداد بستری شدگان نیز ۷۵ درصد کاهش یافته است .

وی در پایان افزود :  روزانه تعداد  فوتی ها از ۳۰ تا ۳۵ نفر به ۲ الی ۳ نفر رسیده است . این موفقیت را مرهون  تلاش همه مسئولین استانی به ویژه  سپاه و بسیج در  استان هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.