×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، حمید اکبری با اشاره به رونمایی از نخستین پوستر رسمی این فیلم افزود: داستان این فیلم روایت خانواده ای است که پدرشان درگیر اعتیاد است و شرایط را برای تنها فرزند خود دگرگون می کند.

وی اضافه کرد: این فیلم در زمستان جاری ساخته شد و حالا آماده اکران و رقابت در جشنواره های داخلی و خارجی پیش رو است .

اکبری که تهیه کنندگی و کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد اظهار داشت: پوستر این فیلم توسط ایمان ابراهیمی بر مبنای عکسهایی از بازیگران اصلی فیلم طراحی شده است .
وی ادامه داد: فاطیما درستکار ، ساسان کنشلو ، امید نعمتی ، آرمین سپهریان ، فیروزه جمشیدی ، نوید پالیزگر ، امیر حسین غلام نژاد ، معصومه صفری ، آوا کوچکی ، عرفان اخلاصی ، شادی تاج آبادی ، زهرا وافقی ، نازنین زهرا ادیبی ، مهدیه خیاط و پرهام مستطاب اسلامی بازیگران و عوامل اصلی فیلم آتشی بر سرنوشت امید را تشکیل می دهند.

اکبری با بیان اینکه آموزشگاه سینمایی یغموری مجری این فیلم کوتاه است افزود: فیلم آتشی بر سرنوشت امید از سی ام بهمن ماه تا چهارم اسفند در سینماهای استان که به زودی اطلاع رسانی می شود به نمایش درخواهد آمد.

شایان ذکر است فاطیما درستکار ، آرمین سپهریان ، ساسان کنشلو ، امید نعمتی از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند .

دیگر عوامل اصلی این پروژه :مدیر فیلمبرداری : ایمان ابراهیمی ،طراح گریم : مرتضی نائینی ،صدا بردار : امیر ربانی ،مدیر تولید : حمید جعفری مرام و …

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});