×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانداران وظیفه دارند بر عملکرد ادارات شهرستان نظارت کنند
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، نور محمد فردی در آیین تکریم و معارفه فرماندار پیشین و سرپرست جدید فرمانداری اشتهارد اظهار داشت: با توجه اینکه این شهرستان بیش از هزار واحد تولیدی دارد و فرماندار شهرستان اشتهارد ضمن ایفای نقش فرابخشی خود در شهرستان‌، با همکاری و تعامل مستمر و تنگاتنگ مسئولین و مردم اهتمام لازم را در عمران و آبادانی داشته باشد.
فردی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های اصلی دولت به حداقل رساندن مشکلات است گفت: قبول مسئولیت در این دولت باید همراه با تلاش جهادی برای خدمات رسانی و برطرف کردن مشکل و گره گشایی از امور باشد.
وی افزود: سرپرست فرمانداری جدید اشتهارد مدیر جهادی و آشنا به مشکلات استان است، از این رو می طلبد سرپرست فرمانداری جدید با زندگی در کنار مردم مشکلات آنها را شناسایی و برای رفع آنها شبانه روز در تلاش باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز همچنین از خدمات و تلاش‌های شیبک، فرماندار پیشین اشتهارد قدردانی و با معرفی ابراهیم کردلو به عنوان سرپرست فرمانداری جدید این شهرستان، ابراز امیدواری کرد فرماندار جدید با همکاری و تعامل ادارات و دستگاه‌های اجرایی، در پیشبرد برنامه‌های توسعه این شهرستان منشأ اثر باشد.

وی با بیان اینکه فرماندار باید با اقدامات جهادی در رفع مشکلات تحول آفرین باشد، تاکید کرد: و از هیچ گونه کوششی جهت حل مشکلات عمومی مردم کوتاهی ننماید زیرا مردم سرمایه اصلی انقلاب هستند.

وی با تاکید بر عملگرای بودن فرماندار تصریح کرد: شهرستان اشتهارد با وجود فرصت‌ها، ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف متاسفانه در بعضی شرایط مثل کمبود آب و برق مشکل دارد و دکتر عبداللهی استاندار محترم با انتخاب فرماندار جهادی در این شهرستان در جهت رفع مشکلات اهتمام لازم را دارد.
وی افزود: در این مدت کوتاه استاندار محترم بیش از ۱۴۰ جلسه در بخش های مختلف برگزار نموده و ۳۴ مورد بازدید میدانی در سطح استان داشته است و هر هفته روزهای سه شنبه کلیه مدیران استان بدون وقفه ملاقات حضوری با مردم دارند که حقیقتا این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

شایان ذکر است، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اشتهارد با حضور دکتر محمد باقر نماینده ویژه استاندار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ، امام جمعه، مدیرکل امنیتی استانداری البرز، اعضای شورای تامین، اداری و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.