×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فاز اول پروژه “پارک رود کرج ” تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، منوچهر غفاری اظهار کرد: با رفع موانع اجرایی پروژه پارکرود شاهد پیشرفت عملیات خواهیم بود و طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود فاز نخست این پروژه به متراژ حدود یک کیلومتر تا یک ماه آینده در اختیار شهروندان قرارمی گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین با برنامه ریزیهای صورت گرفته، افزایش سرانه های خدماتی و مورد نیاز پروژه شامل پارکینگ، نمازخانه و توسعه فضای سبز این پروژه در دهه فجر سالجاری آماده و در اختیار شهروندان قرارگیرد.

غفاری گفت: با اشاره به اهمیت این پروژه و در راستای تسهیل درروند اجرایی آن باتفاق اعضای شورای اسلامی شهر بازدید پروژه صورت گرفت که به دنبال آن مقرر جلسات مستمری به‌منظور بررسی مشکلات و نحوه اجرا منعقد گردد.

وی بیان کرد: به منظور پیشبرد هر چه‌بهتر پروژه و بررسی اقدامات صورت گرفته به‌صورت هفتگی جلساتی با حضور اعضای شورا در محل پروژه برگزار می شود.

سرپرست شهرداری کرج اظهار کرد: به منظور تخصیص اعتبار تکمیل پروژه ، لایحه ای به شورا ارسال و با دریافت مجوز هزینه مورد نیاز در متمم بودجه پادار خواهد شد.

وی همچنین گفت: در اجرای این پارک از سازه ها، المان‌ها و نمادهایی استفاده می شود که با محیط پروژه هماهنگی داشته و مسائل زیست محیطی نیز رعایت خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه این پروژه یک پروژه زیست‌محیطی است ، در ادامه مسیر اجرا، تهیه پیوست فرهنگی و اجتماعی توسط کارشناسان شهرداری انجام خواهد شد تا به نتایج مطلوبی برسیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.