×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل زیرساخت‌های لازم برای مسکن های مهر استان، افزود: شهرک مسکونی پیام ماهدشت طبق گزارش های مردمی به نانوایی، مرکز درمانی و داروخانه و پایگاه نیروی انتظامی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه این نیازها در تمامی مسکن های مهر استان اعلام شده و به دلیل اینکه در ابتدا این امکانات ایجاد نشده است، گفت: در آن مقطع، پیشرفت پروژه های مسکن مهر طبق برنامه پیش نرفته و پیمانکاران با افزایش قیمت و از طرفی مطالبه مردم مواجه شدند.

عبداللهی افزود: متقاضیان، مبلغ قرارداد را پرداخت کرده اند و برخی همچنان نیز در انتظار تحویل مسکن خود هستند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: اکنون تعهدات گذشته باقی مانده و مردم از دولت مردمی سیزدهم انتظار دارند که مشکلات دیرینه را حل کند و دولت نیز خود را موظف به کسب رضایتمندی آنها می داند.

وی با تاکید بر اینکه باید تمامی دستگاه ها و بویژه شهرداری ها باید همراهی و تعاملی داشته باشند تا موانع را برطرف کنیم، گفت: مردم حق دارند و باید نیازها و مطالبات بحق آنها محقق شود و از طرفی نیز پیمانکاران پس از گذشته این سال ها با افزایش قیمت ها و موانع اساسی مواجه هستند.

استاندار البرز متذکر شد: باید از چارچوب ها خارج شویم و با یافتن روزنه های قانونی به حل موانع و چالش ها بپردازیم؛ گاهی مدیران باید با خطرپذیری برای گره گشایی از مشکلات مردم، اقدام کنند.

وی اضافه کرد: بایستی مشکلات را بپذیریم چراکه فرافکنی و بازگشت به گذشته، موضوعی را حل نمی کند؛ ما چاره ای جز حل مسائل نداریم.

عبداللهی گفت: بسیاری از موضوعات اجتماعی ناشی از عدم تامین زیرساخت‌های لازم و کم توجهی به مطالبات مردمی است که البته در دولت مردمی سیزدهم اهتمام خاصی بر حل مشکلات دیرینه و عقب ماندگی ها است، ولی رسیدگی به گستره وسیع این مسائل، زمانی منطقی نیاز دارد.

وی افزود: قرارگاه اجتماعی استان با هدف جبران عقب ماندگی ها در مناطق کمتر برخوردار تشکیل شده و تاکنون گام های موثری برداشته است.

عبداللهی گفت: اداره کل راه و شهرسازی باید در جهت تخصیص اراضی مناسب برای ایجاد برخی سرانه ها، همراهی لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداران نیز باید برای ایجاد فضاهای ورزشی همکاری کنند چراکه مجمع خیرین ساخت اماکن ورزشی استان تشکیل می شود و نیاز به زمین های مناسب وجود دارد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه باید همچنان در راستای تامین نیروی کار شهرک های صنعتی اقدام کنیم و افراد متقاضی اشتغال را معرفی کنیم، گفت: باید تدابیر ویژه ای برای حمل و نقل کارگران به شهرک های صنعتی استان داشته باشیم.َ

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});