×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عدالت در توزیع خدمات شهری ضروری است
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مصطفی سعیدی سیرائی عصر امروز سه شنبه دوم شهریورماه با حضور در جلسه رسمی شورای شهر، برنامه های خود را با پیش مقدمه کار انقلابی و جهادی تشریح کرد.

وی ضمن تاکید بر توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر به دو مشکل اساسی (مترو و بزرگراه شمالی) اشاره کرد.

سعیدی با بیان اینکه تکمیل این دو پروژه ضرورت دارد، عنوان کرد: این در حالی است که منابع مالی شهرداری محدود بوده و رسیدگی به معضلات دیگری از جمله توجه به مناطق کم برخوردار و فراهم کردن آرامش همچنین توسعه خدمات در این مناطق نیز حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: بر همین اساس برای تکمیل پروژه های کلان شهری نیازمند تعامل عوامل استانی و کشوری هستیم که امید است این تعامل بیش از پیش تقویت شود.

گزینه تصدی شهرداری کرج از تشکیل کارگروه اقدام و عمل در زمان تصدی خود به عنوان سرپرست شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: در این کارگروه که از برنامه های آتی شهری نیز است، به تعیین تکلیف پرونده های ماده ۵، پرونده های خاص قضایی، بدهی جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰، رسیدگی به پرونده های کمیسیون توافقات و ارائه راهکار برای تسویه بدهی شهرداری بابت دریافت وام و اوراق مشارکت پرداخته می شود.

سعیدی سیرائی، اعتقاد به کار انقلابی و جهادی را لازمه اقدام و عمل دانست و اضافه کرد: شفافیت با مردم و مبارزه با فساد مدیریت شهری را در رسیدن به سیاست اصلی همان کار انقلابی و جهادی یاری می کند.

تسهیل امور مردم در کارهایی که به شهرداری مربوط است، رعایت دقیق قوانین و عدم تخطی از آن با حیله های شبه قانونی، آلوده نشدن به اسراف و هدر ندادن بیت المال با تجملات زائد، آسان سازی خدمات رسانی و عدالت و فراگیری در خدمات شهری و توجه به نیازهای جانبازان و مصدومان جسمی از جمله برنامه هایی بود که سعیدی سیرائی به آن اشاره کرد.

گزینه تصدی شهرداری کرج همچنین به نگاه عدالت گستر به محله ها و اشخاص محروم، توجه ویژه به بانوان و جوانان، اولویت دادن به مناطق مستضعف نشین و سالم سازی محسط زیست به عنوان دیگر برنامه های خود اشاره کرد.

گفتنی است؛ در کارنامه مصطفی سعیدی سیرائی عضویت در دوره دوم شورای شهر کرج به چشم می خورد.

همچنین وی عضو علی البدل شورای پنجم کرج بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.