×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح جمع آوری سطل های زباله ناقص است
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، غدیر مهدوی با بیان این مطلب اظهارداشت: با توجه به اینکه چند ماهی است که معاونت خدمات شهر شهرداری اقدام به جمع آوری سطل های زباله فلزی از جلو درب منازل کرده علاوه بر اینکه این طرح، طرح ناقصی است، متاسفانه باعث شدیم که نان خیلی ها به خاطر این طرح بریده شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه محلات و معابر اصلی شهر نیازمند نصب سطل زباله مکانیزه هستند، افزود: رهاسازی زباله و وجود سطل‌های زباله پلاستیکی فرسوده و مستهلک در سطح شهر از مهم‌ترین عوامل شیوع بیماری‌ها، منشاء بوی بد و روان شدن شیرابه‌های ناشی از پسماند زباله در سطح شهر است.

مهدوی با بیان اینکه موضوع پسماند در کشور ما موضوع مهمی است، تصریح کرد: جمع‌آوری مکانیزه زباله‌های سطح شهر یکی از راهکار‌های مناسب جهت جلوگیری از پراکندگی زباله در سطح شهر و همچنین ارتقاء بهداشت عمومی سطح شهر خواهد شد.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با هدف ارتقاء بهداشت سطح شهر، پیشگیری از شیوع انواع بیماری‌ها و جلوگیری از رهاسازی زباله در سطح شهر واماکن عمومی سطل زباله فلزی مکانیزه توسط شهرداری باید هر چه زودتر خریداری و در معابر اصلی و محلات سطح شهر جانمایی و نصب شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از شهروندان درخواست نمود زباله‌های خود را شبانه در ساعت ۲۱ در داخل مخازن زباله بریزند تا ضمن جمع‌آوری بموقع از انتشار بوی بد، شیوع انواع بیماری و باکتری‌ها و ایجاد چهره نازیبا در سطح شهر جلوگیری بعمل آید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.