×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت توجه به امور زنان در چشم‌انداز ۵ ساله شهر گرمدره
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، در این‌نشست شهردار گرمدره ضمن پراهمیت برشمردن جایگاه زنان اظهار داشت: زنان همواره نقش ارزنده ای در طول تاریخ داشته اند و تاثیر زنان در همه جوامع به خوبی در سرنوشت و آینده همه جوامع آشکار است.
دادخواه ضمن اشاره به نقش مشارکت مردم در فعالیت‌های اجتماعی بیان کرد: در همه جای دنیا مردم نقشی بی بدلیل در فعالیت‌های اجتماعی و … ایفا می‌کنند و در جهت پیشبرد اهداف در تمامی دستگاهها و ادارات مردم را می توان رکن اساسی در همه امور برشمرد.
وی تاکید کرد: هر کجا که مشارکت مردم مشهود بود نتایج خوبی نیز حاصل شده و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در بخش،های مختلف نشات گرفته از مشارکت بالای مردم بوده است.
این مسوول تصریح کرد:ما وظیفه خود می‌دانیم که برنامه های فرهنگی و اجتماعی را در گرمدره مورد حمایت قرار دهیم.
وی با اشاره به مجمع امور زنان و نقش زنان در جامعه گفت: متاسفانه با شیوع ویروس،کرونا فعالیت و شکل‌گیری مجمع امور زنان مغفول ماند که امیدوارم به زودی زنان بتو انند فعالیت های ارزنده ای در این بخش داشته باشند.
شهردار گرمدره در ادامه با اشاره به ایجاد چشم اندازی پنج ساله در بخش فعالیت های فرهنگی در سطح شهر گرمدره و همچنین جایگاه امور زنان در این چشم انداز گفت: موضوع مجمع زنان با جدیت دنبال شود و در زمینه نیازهای شهری بانوان از حمله پارک بانوان و استفاده از فضاهای شهری جدول برنامه‌ها و فعالیتها به شهرداری ارایه شود تا در چشم انداز پنج سال آتی مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین خبر داد: در جهت ایجاد امنیت هر چه بیشتر خانواده در صدد ایجاد ایستگاه پلیس در پارک امیرآباد هستیم و رایزنی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

دادخواه در آخر همچنین خبر داد: بازارچه هایی برای فعالیت های اقتصادی زنان به خصوص زنان‌سرپرست خانوار در باغ راه ملت پیش‌بینی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.