×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت به حداقل رساندن دغدغه های کارگران شهرداری فردیس
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، محمدرضا احمدی نژاد در مراسم تقدیر از کارگران شهرداری فردیس که صبح چهارشنبه در سالن ایثارگران این شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه این آیین به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شده تا خداقوتی به شما عزیزان بگوییم، اظهار کرد: قشر کارگر بعد از انقلاب صنعتی نمود دیگری پیدا کرد و پررنگ تر شد اما در طول تاریخ آنطور که باید به آنها بها نداده شد.

وی با بیان اینکه فشار کار یدی بر دوش جامعه کارگری است، تصریح کرد: با تلاش همکارانم در حوزه های مربوطه تلاش کرده ایم بتوانیم تا آنجا که ممکن است به معیشت این قشر توجه داشته باشیم.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه در تمام اتفاقات عمرانی، فضای سبز و خدمات شهری از این عزیزان استفاده می شود، عنوان کرد: امیدواریم در شهرداری فردیس بتوانیم دغدغه های این عزیزان را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه بنده به نمایندگی از مجموعه شهرداری فردیس از جامعه کارگران این شهرداری تقدیر می کنم، گفت: پاکبانان و سبزبانان شهرداری فردیس در زمان های مختلف حضور داشته و به وظایف خود به نحو احسن عمل کرده اند که این مهم بر اهمیت این قشر تاکید دارد.

احمدی نژاد با بیان اینکه کار رخ نخواهد داد مگر با زحمات کارگران غیور، خاطرنشان کرد: امید داریم با همکاری یکدیگر شهری خوب و مطلوب برای شهروندان بسازیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.