×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، حسین فاضلی هریکندی در خصوص حمله با چاقو به یک روحانی در آستان امام زاده محمد (ع) کرج بیان کرد: شب گذشته حدود ساعت ۱۹:۳۰، روحانی و سخنران امامزاده محمد (ع) کرج در این امامزاده در حال سخنرانی بود که فردی با چاقو به وی حمله و مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.
وی افزود: در همین حین حاضران در جمع به دنبال ضارب رفته و وی را دستگیر و به پلیس تحویل می‌دهند.
رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: در زمان دستگیری ضارب توسط مردم، وی دچار جراحاتی شد که پس از ورود پلیس به صحنه به درمانگاه منتقل شده و تحت نظر قرار گرفت.
وی افزود: فرد مضروب نیز با آمبولانس به اورژانس بیمارستان منتقل شده و هم اکنون شرایط مساعدی دارد اما به دلیل ضربه وارد نیاز به جراحی دارد و پزشکان در حال طی کردن مراحل درمانی وی هستند.
فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه فرد ضارب در صحنه حادثه توسط مردم دستگیر و هم اکنون در بازداشت است از صدور دستور قضایی برای رسیدگی فوری به این پرونده خبر داد و متذکر شد: در خصوص فرد ضارب ادعای اختلالات روانی مطرح است ولی با توجه به اینکه نیاز به تحقیقات بیشتر از جمله معاینه روانپزشکی و اخذ نظریه پزشکی قانونی در خصوص وی وجود دارد پس از بررسی این موضوع توسط متخصصان، نتیجه اعلام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});