×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهرداری کرج هنر تکریم هنرمندان را ندارد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علیرضا رحیمی امروز یکشنبه در بازدید از اولین نمایشگاه نقاشان طبیعت گرای استان البرز  اظهار کرد: فارغ از نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری در دوره ششم، شهرداری در تمرین و حمایت از هنرمندان ضعیف عمل کرده است و این موضوع جای تأسف دارد.

وی ضمن یادآوری برخی اقداماتی که در زمینه هنری باید صورت می‌گرفت و مغفول ماند، عنوان کرد: ایجاد چند گالری برای هنرمندان از جمله این اقدامات بود و این در حالی است که شهرداری در تکمیل گالری میلاد هم موفق عمل نکرده است.

عضو شورای شهر کرج اضافه کرد: علی رقم پیگیری های شورای شهر، متاسفانه تلاشی در این خصوص از سوی شهردار سابق و سرپرست فعلی مشاهده نشد که این یعنی اهمیت موضوع در دایره توجه این افراد نبوده است.

این عضو شورا در ادامه به نقش شهرداری در ترویج فرهنگ هنر و نهادینه کردن آن میان شهروندان اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد شهرداری در این زمینه نیز نیاز به فعالیت را احساس نمی‌کند.

رحیمی افزود: در شرایط اقتصادی فعلی، سهم هنر در سبد اقتصادی بسیاری از خانوارها، وظیفه و نقش شهرداری‌ها در کاهش هزینه و رایگان کردن زیرساخت‌های مورد نیاز فعالیت های هنری بیش از پیش ضرورت دارد و امید است مدیران با هنر آشتی کرده و توجه به هنر و تکریم از هنرمندان را در اولویت های کاری خود قرار دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.