×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عباس دادخواه شهردار گرمدره طی جلسه‌‌ای با  اعضای جدید هیات مدیره نظام مهندسی و تبریک انتخاب این اعضا با اشاره به مسائل و مشکلات  این حوزه اظهار کرد: برگزاری چنین نشست هایی برای ایجاد تعامل بیشتر شهرداری با نظام مهندسی در راستای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان بدون‌شک‌مثمر ثمر خواهد بود.

دادخواه ادامه داد: باید تلاش شود تمام برنامه ریزی در این حوزه در راستای خدمت و کمک به مردم و همچنین آتیه شهر در این بخش صورت پذیرد.

وی با بیان این مهم که ما خودمان را جدا از سازمان نظام مهندسی نمی دانیم بیان کرد: ما درصدد اعمال دستورالعمل های آتش نشانی و نما هستیم.

شهردار گرمدره در ادامه‌ تصریح کرد: همه اهداف ما تنها در سایه سار تعامل، همکاری و همراهی و تسهیل در امور مردم محقق خواهد شد.

وی با طرح این موضوع که مهندسان ناظر  باید به موقع گزارشات خود را تحویل شهرداری دهندگفت:در صورت وجود هر گونه مغایرت در پروانه در زمان اجرا از ادامه پروژه جلوگیری به عمل آید.

شهردار گرمدره در این نشست از رئیس نظام مهندسی خواست که بر اساس اختیاراتی که هیات مدیره دارند مساعدت ویژه ای برای مالکان و سازندگان در نظر گرفته شود و راهکار هایی برای کاهش هزینه های خدمات مهندسی ارائه دهند تا مردم فشار مالی کمتری متحمل شوند.

دادخواه شهردار گرمدره بیان کرد: باید به وعده هایی که به مردم داده شده عمل کنیم و رضایت مندی عمومی را کسب کنیم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.