×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عزیز اله شهبازی در مراسم بهره‌برداری از راه روستایی جوستان_ گراب که همزمان با راه های روستایی ۱۰ استان کشور به صورت ویدئو کنفرانس با دستور رییس جمهور و حضور وزیر راه و شهرسازی در طالقان، در روز روستا افتتاح شد، ضمن قدردانی از توجه ویژه وزیر جهادی و پرتلاش راه و شهرسازی، افزود: بر این اساس در ۲ سال اخیر شاهد بهار راهسازی البرز هستیم.

وی ادامه داد: محورهای مواصلاتی البرز معبر تردد مسافران ۱۴ استان کشور است از این رو راه های البرز ملی محسوب می شوند.

شهبازی گفت: وزیر محترم راه و شهرسازی و مجموعه دولت برای به سرانجام رسیدن پروژه های راه سازی این استان عنایت ویژه ای دارند.

وی افزود: پروژه راه هشتگرد_ طالقان که ۲۲ سال در قالب یک راه روستایی آغاز شده بود، اکنون با پیگیری های جدی در ایستگاه پایانی قرار دارد و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

استاندار البرز گفت: پروژه هایی همچون ادامه آزادراه همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران_ شمال، قطار برقی کرج_ هشتگرد، دو خطه کردن راه آهن تهرانقزوین، آغاز پروازهای مسافربری فرودگاه پیام با اختصاص ۶۰ میلیارد تومان و اختصاص اعتبار برای منطقه دو آزادراه تهرانشمال و تخصیص اعتبار ملی جهت تکمیل کمربند شمالی کرج از جمله اقداماتی بود که در این دولت صورت گرفته است.

وی افزود: از سال ۹۷ تا ۹۸ به میزان ۳۵۱ درصد به اعتبارات عمرانی در البرز افزوده شده و این افزایش اعتبار برای طالقان ۳۱۵ درصد بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});