×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،در این نشست فردی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارالبرز به نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: امروزه در عصر حاضر، ارتباطات اگرچه نگوییم اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرات می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و اساس دیگر علوم قرن حاضر است.
وی افزود: دنیا دیگر به دهکده ای جهانی تبدیل شده و خبرها در کمترین زمان ممکن مخابره می شود به طوری که انتقال اطلاعات از هر گوشهٔ جهان به هر نقطه ای در همان زمان ، لحظه‌ای شده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان در ادامه به قابلیت های و ظرفیت های استان اشاره کرد، گفت: استان البرز از لحاظ ظرفیت ، فرصت های برابری با استان تهران دارد و چیزی از استان تهران کم ندارد و این مهم نیازمند اطلاع رسانی از ظرفیت های کم نطیر استان در گذر گاه فرصت ها و چالش های پیشرو است.

فردی با قدردانی از فعالیتها و پیگیری های جهانشاهلو جهت فعال سازی انجمن روابط عمومی استان و تعامل آن با نهادهای مدنی در حوزه ارتباطات اجتماعی استقبال وبه ضرورت همکاری انجمن با دبیرخانه شورای اطلاع رسانی تأکید کرد.
در پایان رئیس انجمن روابط عمومی استان البرز هدف از تشکیل انجمن روابط عمومی استان را ارتقا جایگاه روابط عمومی های دستگاههای اجرایی در استان عنوان کرد ، افزود:
انجمن آمادگی کامل را دارد تا به عنوان یک کانون غیر حاکمیتی جهت همکاری، همراهی و به عنوان اتاق فکر در کنار شورای اطلاع رسانی استان البرز قرار گیرد.
جهانشاهلو افزود: ظرفیت و تجربه موفق انجمن روابط عمومی ایران در زمینه های آموزشی، پژوهشی و ارتباط با مجامع علمی و فرهنگی کشور می تواند در اجرای طرح های استان البرز به صورت کاملا حرفه ای در راستای تحقق اهداف عالیه سازمانی بکار گرفته شود.

وی در ادامه خواستار تداوم جلسات شورای اطلاع رسانی به منظور تبادل نظر و ارائه راهکارهای مؤثر در راستای ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها و بالا بردن سطح کمی و کیفی در این حوزه شد.
البرز یازدهمین استانی است که توانسته با پیگیری های مستمر این انجمن را فعال نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});